افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

نخست وزیر عراق خواستار توقف حضور نیروهای خارجی در عراق شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 205337
نخست وزیر عراق خواستار توقف حضور نیروهای خارجی در عراق شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

گزارش کردن خبرگزاری بیشترنخست وزیر عراق در دیدارهای جداگانه با مقامات سیاسی آمریکایی و انگلیسی در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر بر لزوم خروج نیروهای خارجی از عراق تاکید کرد. به گزارش دفتر مطبوعاتی محمد نخست وزیر عراق شیعه سودانی هانخست وزیر عراق در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ با قطعیت هریسدستیار جو بایدنرئیس جمهور آمریکا […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترنخست وزیر عراق در دیدارهای جداگانه با مقامات سیاسی آمریکایی و انگلیسی در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر بر لزوم خروج نیروهای خارجی از عراق تاکید کرد.

به گزارش دفتر مطبوعاتی محمد نخست وزیر عراق شیعه سودانی هانخست وزیر عراق در حاشیه اجلاس امنیتی مونیخ با قطعیت هریسدستیار جو بایدنرئیس جمهور آمریکا و دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

نخست وزیر عراق در دیدار با مطلقا هریسدستیار جو بایدن در حاشیه کنفرانس مونیخ در مورد لزوم ادامه گفتگوها از طریق کمیته عالی مشترک برای پایان دادن به ماموریت موسوم به “ائتلاف بین بین المللیوی بر پایان حضور نیروهای خارجی خود در عراق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق، سودانی ها وی در دیدار با وزیر امور خارجه انگلیس تاکید کرد: دولت عراق پس از سازماندهی کار و فعالیت خود با ائتلاف بین بین المللی و به سمت پایان حضور این نیروها در عراق حرکت کنند.

وی در خصوص وضعیت غزه نیز بر لزوم نقش آفرینی قدرت های بزرگ در پایان دادن به جنگ جاری در سرزمین های فلسطین و توقف پیامدهای آن بر امنیت منطقه و جهان و حمایت از غیرنظامیان و تامین آنها تاکید کرد. با کمک های بشردوستانه فوری پس از ویرانی های گسترده ناشی از ارتش. اشغالگران بارهایی را بر نوار غزه تحمیل کرده اند. تاکید کرد.

دیوید کامرون نیز در این دیدار ابراز تمایل کشورش برای گسترش روابط با عراق به گونه ای که منافع متقابل دو کشور را تضمین کند. مطلع.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.