افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

بیانیه باشگاه سپاهان درباره آخرین اتفاقات

  • کد خبر : 205318

آفتاب نیوز: شب گذشته ورزشگاه نقش جهان پس از تمدید مرحله دوم برای اولین بار با ظرفیت کامل میزبان بازی سپاهان بود و در همان شب بانوان سپاهانی نیز توانستند عملکرد این تیم عزیز را از نزدیک تماشا کنند. در همین رابطه باشگاه سپاهان ۲۴ ساعت پس از این دیدار بیانیه زیر را صادر کرد: […]

آفتاب نیوز:

شب گذشته ورزشگاه نقش جهان پس از تمدید مرحله دوم برای اولین بار با ظرفیت کامل میزبان بازی سپاهان بود و در همان شب بانوان سپاهانی نیز توانستند عملکرد این تیم عزیز را از نزدیک تماشا کنند.

در همین رابطه باشگاه سپاهان ۲۴ ساعت پس از این دیدار بیانیه زیر را صادر کرد:

قد او

هواداران عزیز و بزرگوار فولاد مبارکه سپاهان

ابتدا لازم می دانیم نهایت تشکر و قدردانی خود را از حضور پرشور و خاطره انگیز مردان و زنان قلب طلایی در ورزشگاه نقش جهان برای حمایت از تیم عزیزمان مقابل تیم قدرتمند الهلال عربستان ابراز کنیم. چشمان بسیاری در سراسر جهان شاهد بودند که هواداران سرشناس سپاهان چگونه در طول بازی از تیم خود حمایت کردند و با کمترین حاشیه ممکن به جشن گرفتن این دیدار مهم کمک کردند. این حضور حماسی قطعا برگ زرینی در تاریخ پربار سپاهان خواهد بود.

ثانیا لازم است از تمامی نهادها و ارگان هایی که با همکاری، هم افزایی و مشارکت فعال در روزها و هفته های اخیر باشگاه سپاهان را در برگزاری این مسابقات یاری کردند، کمال تشکر را داشته باشیم. وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، استانداری اصفهان، فدراسیون فوتبال، نهادهای امنیتی، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، هیئت فوتبال اصفهان، شهرداری اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شهید بهشتی فرودگاه بین المللی (RA) و همه سازمان های فعال مستحق شناسایی هستند.

ثالثاً جا دارد از تمامی کارکنان، مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مسابقه در باشگاه سپاهان، ورزشگاه نقش جهان و باشگاه هواداران که با برنامه ریزی و تلاش جهادی برای برقراری آرامش و نظم در این مسابقه تلاش کردند تشکر و قدردانی نماییم. . .

رابعاً باید از کادر فنی و مدیریتی تیم، مربی محترم و بازیکنانی که برای موفقیت تیم و خوشحالی هواداران مجدانه تلاش کردند تشکر کرد. اگرچه نتیجه این دیدار شب پرهیجان نقش جهان را برای همگان تباه کرد، اما مطمئنیم با لطف خداوند و تلاش و غیرت همه اعضای تیم، این نتیجه جبران خواهد شد و سپاهان باز هم در میادین بین المللی سربلند خواهد شد.

اما در نهایت در جریان این دیدار و پس از سوت پایان بازی، اتفاقی در بدو ورود و خروج هواداران از ورزشگاه رخ داد و باعث نگرانی همگان شد. همچنین حرکات ناشایست عده ای در حین خروج از منزلت و شخصیت نام بزرگ سپاهان را از بین برد. باشگاه سپاهان این ضمانت را به هواداران شریف و نجیب سپاهان می دهد و ضمن پیگیری موضوع تا روشن شدن موضوع، برخورد جدی با متخلفان و کسانی که مرتکب قصور شده اند را خواهد داشت و شرایط را برای رفع کامل مشکل فراهم می کند. موضوعی که ممکن است در اسرع وقت. زنده باد سربازان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.