افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

تمجید فیفا از بازیکنان ساحلی ایران/مهیج ترین بازی 10 سال اخیر – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 205290
تمجید فیفا از بازیکنان ساحلی ایران/مهیج ترین بازی 10 سال اخیر – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی 2024 امارات موفق شد پس از تساوی مقابل اسپانیا در وقت قانونی، در ضربات پنالتی اسپانیا را شکست دهد تا یک امتیاز ارزشمند در روز نخست این مسابقات کسب کند. بازی ها پس انداز خود را افزایش دهید. […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی 2024 امارات موفق شد پس از تساوی مقابل اسپانیا در وقت قانونی، در ضربات پنالتی اسپانیا را شکست دهد تا یک امتیاز ارزشمند در روز نخست این مسابقات کسب کند. بازی ها پس انداز خود را افزایش دهید. این پیروزی زمانی حاصل شد که تیم ایران با نتیجه 5 بر 2 از حریف خود عقب بود و در وقت سوم توانست بازی را به تساوی بکشاند.

پس از این تساوی، بازی به وقت اضافه کشیده شد و تیم ایران با یک گل تماشایی موفق شد از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد اما در ثانیه های پایانی اسپانیا بازی را به تساوی کشاند تا ضربات پنالتی مشخص شود کدام تیم بهتر است. این زمینه. در ضربات پنالتی این تیم ایران بود که با درخشش دروازه بان خود با نتیجه 3-1 پیروز شد.

پس از این دیدار، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به پیروزی دراماتیک تیم ایران مقابل اسپانیا واکنش نشان داد و آن را «یکی از هیجان انگیزترین بازی های مرحله گروهی جام جهانی فوتبال ساحلی در 10 سال اخیر» معرفی کرد. و نوشت: در این بازی تیرک دروازه ها شوت های زیادی زدند. او تکان داد و توپ 12 بار به دروازه برخورد کرد. اسپانیا ابتدا 3-0 و سپس 5-2 پیش افتاد اما به لطف 4 گل محمد مختاری که عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد و با کمک دروازه بان خود توانست حرف آخر را مقابل اسپانیا بزند. .

فیفا در ادامه به تاریخچه بازی های تیم های ملی ایران و اسپانیا در جام جهانی اشاره کرد و نوشت: دو تیم پیش از این بازی 3 بار به مصاف هم رفته بودند که اولین بار در سال 2006 اسپانیا با یک امتیاز 6 برنده شد. 1. یک سال بعد ایرانی ها موفق شدند انتقام بگیرند و 5 بر 4 پیروز شوند. آخرین دیدار این دو تیم در سال 2015 بود که ایران با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.