افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

تظاهرات در قم علیه مدیرمسئول روزنامه الکق/ دیدار خبرگان رهبری با سران/ شرح ماجرا

  • کد خبر : 205229
تظاهرات در قم علیه مدیرمسئول روزنامه الکق/ دیدار خبرگان رهبری با سران/ شرح ماجرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات مرحوم هاشمی را در ادامه بخوانید. اعضا [مجلس] خبرگان به حرم امام رفتند. برای انجام کارها به دفترم رفتم. سپس برای دیدار با خبرگان به دفتر رهبری رفتم. آقا [علی] مشکینی، [رییس مجلس خبرگان] که به حرم امام رفته بود خسته و ضعیف به نظر می رسید. به […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن کامل خاطرات مرحوم هاشمی را در ادامه بخوانید.

اعضا [مجلس] خبرگان به حرم امام رفتند. برای انجام کارها به دفترم رفتم. سپس برای دیدار با خبرگان به دفتر رهبری رفتم. آقا [علی] مشکینی، [رییس مجلس خبرگان] که به حرم امام رفته بود خسته و ضعیف به نظر می رسید. به سختی چند جمله گفتند و آقای. [ابراهیم] امینی، [رییس دبیرخانه مجلس خبرگان] با ضعف ناشی از عمل پروستات، گزارش جلسه را دادند. مدیریت سخنرانی مفصلی ارائه کرد؛ بر اساس گزارش‌های نگران‌کننده آقای امینی، به گفته کارشناسان، این امر عموماً بیانگر نارضایتی از وضعیت موجود است. رهبران ضمن پذیرش نگرانی ها و ضعف ها، بر نقاط قوت سیستم تاکید کردند.

به دفترم برگشتم و تا چهار کار کردم. گزارش ها را دیدم. رسانه ها از تعبیر آقای خاتمی از من در رفسنجان استقبال کردند که گفتند فلان شناسنامه انقلاب از اول تا الان است. برخی از کارشناسان آن را به درستی، اما دیر خوانده اند.

اسرائیل با محاصره غزه و کرانه باختری به شهادت راننده فلسطینی دیروز واکنش نشان داد. [بیل] کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا در آخرین روز ریاست جمهوری خود به دلیل عفو یک متهم فراری محاکمه شد و گفته شد که این فرد به دلیل کمک به انتخابات حزب دمکرات مورد عفو قرار گرفته است و کلینتون می گوید که وی با عفو لابی دولت اسرائیل صدها نماینده پارلمان آلمان و صدها نماینده پارلمان ایتالیا در برنامه سفر [گرهارد شرودر]صدراعظم آلمان و [جولیانو آماتو]نخست وزیر ایتالیا به ایران اعتراض کرد.

در قم تظاهراتی علیه مدیر روزنامه ترتیب داده اند. برای نوشته هایی که به نظر او خلاف ارزش هاست. مدتی از آقای طه هاشمی می گذرد [مدیرمسئول] و ارباب [مصطفی] فقیهی، ویراستار [روزنامه انتخاب]آنها از شکل گیری جریان جدید تفکر دینی و تفرقه در جناح محافظه کار صحبت می کنند.

۲۱۹۲۱۹

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.