افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

بیشترین بارندگی در فریدونشهر ثبت شد/ کاهش 4 درجه ای دما – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 205126
بیشترین بارندگی در فریدونشهر ثبت شد/ کاهش 4 درجه ای دما – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

لیلا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش باران از شب گذشته در استان اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی تا ساعت 9 صبح امروز در اسلام آباد بوده است. mogoi از توابع فریدونشهر با 53 میلی متر، فریدونشهر با 31.3 میلی متر و چهار سانتی متر برف، پادنا چیز های دیگر از […]

لیلا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش باران از شب گذشته در استان اظهار داشت: بیشترین میانگین بارندگی تا ساعت 9 صبح امروز در اسلام آباد بوده است. mogoi از توابع فریدونشهر با 53 میلی متر، فریدونشهر با 31.3 میلی متر و چهار سانتی متر برف، پادنا چیز های دیگر از توابع سمیرم 28 میلی متر، خوانسار 27 میلی متر، خوب میاندشت با 26 میلی متر، سمیرم با 20 میلی متر، داران با 18 میلی متر، گلپایگان با 15 میلی متر، چادگان با 15.5 میلی متر، مبارکه با 8 میلی متر، شهر اصفهان با 6.4 میلی متر، متن 5.6 میلی متر، زرین شهر 5.4 میلی متر، نطنز 5.1 میلی متر، میمه 5 میلی متر، نجف آباد و کشاورزان چهار میلی متر و آران و بیدگل 3.1 میلی متر و سایر مناطق استان کمتر از 3 میلی متر بارندگی را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی تا فردا صبح شنبه در استان باقی است، گفت: امروز آسمان در بیشتر استان ابری و مه آلود است و پیش بینی می شود در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش باران و برف ادامه داشته باشد. .

رئیس مرکز پیش بینی و خطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: همچنین انتظار وزش باد نسبتا شدید و وزش برف و کاهش دید در ارتفاعات غربی استان را داریم.

امینی با بیان اینکه شدت بارندگی در نیمه غربی و جنوبی استان و در مناطق مرزی با استان های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد. بودا در مناطق مستعد استان نیز احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

وی افزود: از جمعه شب و همچنین شنبه و یکشنبه وزش باد شدید و طوفان پیش بینی نمی شود. همچنین از روز یکشنبه با گذر موج از نیمه شمالی احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق به ویژه شمال استان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش بینی و خطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان طی 24 ساعت آینده سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد، گفت: حداکثر دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و حداقل صبح فردا به ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

به گفته امینی خوردن و بیابانک با بیشینه دمای 25 درجه سانتیگراد بالای صفر و فریدونشهر با حداقل دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر گرمترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.