افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

توضیحات حسین کروبی از آخرین وضعیت حصر

  • کد خبر : 205108
توضیحات حسین کروبی از آخرین وضعیت حصر

حسین کروبی فرزند حجت الاسلام مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: آقای کروبی در حال حاضر مشکل جسمی و روحی خاصی ندارد و الحمدلله حالش خوب است. زمانی که آنها در خانه ای در جماران زندگی می کردند، به دلیل تراز نبودن خانه چندین بار به زمین افتادند که باعث شکستگی در ستون […]

حسین کروبی فرزند حجت الاسلام مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: آقای کروبی در حال حاضر مشکل جسمی و روحی خاصی ندارد و الحمدلله حالش خوب است. زمانی که آنها در خانه ای در جماران زندگی می کردند، به دلیل تراز نبودن خانه چندین بار به زمین افتادند که باعث شکستگی در ستون فقرات و دست و پای آنها شد، بنابراین مجبور شدند به آپارتمانی منتقل شوند که اختلاف سطحی نداشته باشد. خوشبختانه برای پدرم هیچ حادثه دیگری تاکنون رخ نداده است.

آفتاب نیوز:

کروبی گفت: پدرم از ابتدای حصر همواره به عدم تکمیل روند قضایی حصر و تاکنون این روند به صورت غیرقانونی ادامه دارد و بارها خواستار محاکمه علنی شدند. چند سال پیش گشایش هایی از جمله اینکه بچه ها و نوه ها هر وقت بخواهند می توانند به خانه شان بیایند و بروند و بعد از مدتی بعضی از دوستان با موافقت و هماهنگی حراست پیشنهاد ملاقات با پدر را دادند. این وضعیت بسیار محدودتر از گذشته ادامه دارد. آقای کروبی با تکیه بر مواضع قبلی خود از گشایش های پیش آمده استقبال و بهره می برد.

حسین کروبی درباره آخرین مواضع آقای کروبی در خصوص انتخابات گفت: آقای کروبی انتخابات را کم هزینه ترین راه برای رسیدن به دموکراسی و حقوق مردم می دانست و همواره بر این موضوع تاکید داشت و در انتخابات ریاست جمهوری 1400 از آقای همتی حمایت کردند. . اما حالا که حتی تحمل حسن روحانی و علی لاریجانی را ندارند، موضعی در قبال انتخابات ندارند و سکوت کرده اند. در مورد انتخابات آتی شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هیچ توصیه و نظری ندارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.