افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

شهرداری به خودروسازان پول نمی دهد آیا محصولات وارداتی شهرداری خدمات پس از فروش دارد؟

  • کد خبر : 204944
شهرداری به خودروسازان پول نمی دهد آیا محصولات وارداتی شهرداری خدمات پس از فروش دارد؟

امید محمدی; بازار: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو چندی پیش از عدم پرداخت 200 میلیارد تومان برای تامین اتوبوس به شهرداری خبر داد. با وجود واکنش به ظاهر بد شهرداری، مدیران پایتخت به ایران خودرو وابسته نیستند. مدیرعامل یک شرکت خودروسازی و تامین کننده زیرساخت خودروهای برقی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار این […]

امید محمدی; بازار: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو چندی پیش از عدم پرداخت 200 میلیارد تومان برای تامین اتوبوس به شهرداری خبر داد. با وجود واکنش به ظاهر بد شهرداری، مدیران پایتخت به ایران خودرو وابسته نیستند. مدیرعامل یک شرکت خودروسازی و تامین کننده زیرساخت خودروهای برقی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار این رسانه گفت: شرکت ما علیرغم انجام وظایف خود طبق توافق شهرداری هنوز موفق به دریافت وجه نشده است.

این تولیدکننده در خصوص سرنوشت خودروهای برقی در شهر تهران با اشاره به قرارداد 1.67 میلیارد یورویی شهرداری با چینی ها برای حمل و نقل برقی اظهار داشت: شهرداری قصد دارد اتوبوس، خودرو و تاکسی را از چین خریداری کند که باید از این موضوع سوال شود. اعضای شورای شهر و شهردار تهران در صورت فراهم شدن شبکه خدمات پس از فروش این محصولات.

این مدیرعامل که نخواست نامش فاش شود، با بیان اینکه برند خودروهای بنزینی در کشور به دلیل کم توجهی به شبکه خدمات پس از فروش و بی توجهی کارفرمایان با عدم موفقیت در بازار مواجه شده است، اظهار داشت: این برند خودروهای بنزینی در کشور با اقبال مواجه است. خرید و استفاده از خودروهای برقی ایده بدی است، با توجه به اینکه این محصولات در شرف ورود به بازار کشور هستند، هر نوع ضعف در شبکه خدمات پس از فروش، چالشی جدی برای توسعه این محصولات ایجاد خواهد کرد، شاید کمبود آن. کسانی که به این موضوع توجه نمی کنند، خودروهای برقی به سرنوشت خودروهای بنزینی دچار می شوند.»

مدیران عامل و مدیران فروش سایر شرکت های خودروسازی شرکت کننده در طرح برقی سازی وزارت صلح بارها از نویسنده این مقاله از خرید محصولات مذکور توسط شهرداری تهران شکایت کرده اند. آیا ظرفیت تولید و حتی سرمایه گذاری برای ساخت و افزایش تیراژ خودروهای برقی که شهرداری وارد می کند در کشور وجود ندارد؟ آیا واردات خودرو نیز در شرح وظایف شهرداری تهران اعلام شده است؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.