افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

انتخابات تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

  • کد خبر : 204854
انتخابات تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

ایسنا/اصفهان وزیر کشور انتخابات را تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود عنوان کرد و گفت: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند این تعداد آرای مردم است که عمق نظر مردم را نشان می دهد. در جمهوری اسلامی ایران احمد وحیدی امروز جمعه 27 بهمن در نشست نمایندگان مردم اصفهان گفت: رای مردم در نظام […]

ایسنا/اصفهان وزیر کشور انتخابات را تبلور قدرت مردم در تعیین سرنوشت خود عنوان کرد و گفت: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند این تعداد آرای مردم است که عمق نظر مردم را نشان می دهد. در جمهوری اسلامی ایران

احمد وحیدی امروز جمعه 27 بهمن در نشست نمایندگان مردم اصفهان گفت: رای مردم در نظام اسلامی رای واقعی است. حدود 2 هفته دیگر تا انتخابات باقی مانده و مسائل مربوط به انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وزیر کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) ارتش را بر اساس رای مردم تشکیل دادند، ادامه داد: حتی در زمان جنگ نیز هیچ انتخاباتی در ایران به تاخیر نیفتاد و در امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

وحیدی جایگاه شورای اسلامی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی شورای اسلامی است که در راس امور قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات افزود: مشارکت مردم در انتخابات مایه خیر و برکت است و همه اقشار جامعه رای یکسانی دارند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان با در راس آنها آمریکا به دنبال ناامید کردن مردم و کاهش مشارکت در انتخابات هستند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه 33 هزار پروژه با اعتبار 666 تلاش افتتاح شده است، تصریح کرد: از این نظر باید به ابلاغ دستاوردها توجه بیشتری شود و این موضوع از مطالبات مقام معظم رهبری است. انقلاب اسلامی

وحیدی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های تولید حضور فعال دارد. ناامید کردن مردم امروز بدترین گناه است.

وی تصریح کرد: به خواست خداوند و با تلاش مسئولان و پیگیری های شخصی رئیس جمهور با همت مردم دستاوردهای خوبی در عرصه های مختلف حاصل شده است.

وزیر کشور همگان را به حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت: بزرگترین جهاد این روزها حضور در انتخابات است چرا که این حضور دشمن را شکست می دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.