افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی سبک حجاب با روسری; فراموش نکنید که می توانید با استایل محجبه لوکس و مدرن باشید

  • کد خبر : 20484
معرفی سبک حجاب با روسری;  فراموش نکنید که می توانید با استایل محجبه لوکس و مدرن باشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اکثر خانم های ایرانی فقط یک مدل بستن روسری را می شناسند و در موقعیت های مختلف با همان استایل تکراری ظاهر می شوند. در حالی که سبک بستن روسری در استایل خانم های ایرانی بسیار مهم است و شما را خوش تیپ می کند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اکثر خانم های ایرانی فقط یک مدل بستن روسری را می شناسند و در موقعیت های مختلف با همان استایل تکراری ظاهر می شوند. در حالی که سبک بستن روسری در استایل خانم های ایرانی بسیار مهم است و شما را خوش تیپ می کند. یکی از تصورات غلط در بین خانم ها این است که داشتن مدل حجاب و روسری حجاب باعث می شود ظاهر شما شیک و مد روز نباشد در حالی که این تصور کاملا اشتباه است. شما می توانید با توجه به رویداد یا موقعیتی که قرار است در آن شرکت کنید، روسری خود را ببندید و علاوه بر حفظ حجاب، ظاهری شیک و زیبا داشته باشید. البته ناگفته نماند که انتخاب نوع روسری و طرح آن بسته به شرایط می تواند تغییر کند، مثلاً مدل های بستن انواع روسری – بزرگ، کوچک، حریر، نخی و …- کاملاً می باشد. متفاوت از یکدیگر جالب است بدانید روسری های ابریشمی یا ساتن کمی گرانتر از نخی هستند و می توانند این کار را سخت کنند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف بستن روسری به صورت چادر آشنا شوید. لازم به ذکر است که تمامی این مدل های بستن روسری محجبه بوده و ظاهری جدید و متنوع می بخشد، دختران جوان می توانند از این مدل های بستن روسری ایده بگیرند و استایل متفاوتی داشته باشند.

روسری ببند

روسری را با گره پهن ببندید؛ ترندهای بستن روسری را بیاموزید

اگر برای رفتن به یک مهمانی یا مراسم رسمی آماده می‌شوید و مثلاً کتی شیک و شیک به عنوان کت پوشیده‌اید، بهتر است روسری‌تان را طوری ببندید که کمتر روی شانه‌ها و کت بیفتد. زیرا اگر روسری با پاپیون پهن بپوشید می توانید از زیبایی مانتو خود بکاهید. بنابراین بهترین گزینه برای شما استفاده از گره های پهن مدرن است که در این نوع بستن روسری باید روسری را به روش سنتی گره بزنید و سپس با دست گره را شل کرده و بکشید، در این صورت گوشه های روسری روسری کمی از روی شانه جمع شده و روسری روی شنل را نمی پوشاند.

روسری ببند

روسری ببند

روسری خود را فرانسوی ببندید

امروزه بستن روسری به سبک فرانسوی به یکی از جذاب ترین ایده ها برای خانم های ایرانی تبدیل شده است. توجه داشته باشید که یک روسری هر چقدر هم که خاص، زیبا و گران باشد، اگر به نحوه بستن و بستن آن توجه نکنید، قطعا اثر خود را از دست می دهد. برای بستن روسری فرانسوی ابتدا روسری مورد نظر را به شکل مثلث درآورید، حالا آن را روی سر بگذارید و یک گوشه شال را کاملا رها کنید. در مرحله بعد گوشه دیگر روسری را به پایه سر بیاورید و دور گردن به سمت جلوی صورت بیاورید. حالا هر دو گوشه روسری را به هم گره بزنید و گره را باز کنید.

روسری ببند

روسری را راحت و راحت بپوشید

یکی از روش هایی که برای بستن روسری های بزرگ و برای موقعیت های غیر رسمی توصیه می شود، بستن روسری به گونه ای است که تمام شانه ها را بپوشاند. در این روش فقط کافی است شال مثلثی را روی سر خود قرار دهید و سپس یک طرف آن را مانند شال روی شانه طرف مقابل بیندازید. فراموش نکنید که در این مدل بستن روسری می توانید در مرحله اول از گیره یا سنجاق زیر چانه نیز استفاده کنید تا روسری حالت ثابت تری روی سر شما داشته باشد.

روسری ببند

روسری ببند

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.