افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

بستن مرزهای ما ظلم به کشورهای همسایه نیست

  • کد خبر : 204802
بستن مرزهای ما ظلم به کشورهای همسایه نیست

به گزارش گروه سیاسی زندگیامیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه اولین مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: همه کسانی که در همسایگی ما هستند. در منطقه مرزی، ما همیشه به حسن همجواری احترام گذاشته و به آن احترام می گذاریم.” […]

به گزارش گروه سیاسی زندگیامیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه اولین مراسم تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: همه کسانی که در همسایگی ما هستند. در منطقه مرزی، ما همیشه به حسن همجواری احترام گذاشته و به آن احترام می گذاریم.” ما آن را ترک کردیم و جمهوری اسلامی هرگز قصد تهدید، تجاوز، تهاجم و تصرف بخشی از خاک کشورهای همسایه را نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد جمهوری اسلامی تسلط و تهاجم به کشورهای همسایه نیست، گفت: اما تامین امنیت پایدار ماموریتی است که بر دوش نیروهای مسلح است و این امنیت پایدار گاه با پهپاد یا دوربین به دست می آید. و گاه با حضور این کار به صورت فیزیکی و با مسدود کردن مرزها انجام می شود تا دیگران نتوانند به ما دیکته کنند که در محدوده خود چه کاری باید انجام دهیم.

سردار سرتیپ حیدری در ادامه اظهار داشت: اینکه ما می خواهیم در مرزهای خود امنیت ایجاد کنیم به رسمیت شناختن نظام مقدس جمهوری اسلامی و اینکه چگونه می خواهد این کار را انجام دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما می خواهیم مرزهای خود را ببندیم و ابتکار عمل را داریم و این ظلم به کشورهای همسایه نیست، زیرا این امری است که همه کشورها به میل خود مرزها را مسدود می کنند. و برنامه ریزی کنیم و هیچ کس نمی تواند اعتراض کند که چرا این کار را در نزدیکی مرز ما انجام می دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.