افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی/ درخشش بازیکن عصبانی قلعه نویی – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 204727
هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی/ درخشش بازیکن عصبانی قلعه نویی – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان جام ملت های آسیا و حذف تیم ایران در نیمه نهایی این رقابت ها، لژیونرها برای از سرگیری رقابت های باشگاهی به تیم های باشگاهی خود بازگشتند. مهدی طارمی در روز بیست و یکم لیگ برتر فوتبال پرتغال، بعدازظهر دوشنبه تیم میهمان پورتو ایروکا این دیدار با نتیجه 3 […]

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان جام ملت های آسیا و حذف تیم ایران در نیمه نهایی این رقابت ها، لژیونرها برای از سرگیری رقابت های باشگاهی به تیم های باشگاهی خود بازگشتند.

مهدی طارمی

در روز بیست و یکم لیگ برتر فوتبال پرتغال، بعدازظهر دوشنبه تیم میهمان پورتو ایروکا این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید. ایروکا نهایی شد.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو که پس از فینال جام ملت های آسیا به تیمش بازگشته است، در این دیدار از روی نیمکت شروع به کار کرد و در دقیقه 67 وارد زمین شد و آمار عجیبی را به نمایش گذاشت.

طارمی در این دیدار با احتساب وقت اضافه در مجموع 31 دقیقه در زمین حضور داشت و در این مدت تنها 3 لمس توپ داشت که یکی از آنها شروع مجدد پرتاب توپ بود. مرداد بود. تمام این لمس های توپ در خارج از محوطه رقیب رخ داده است.

گل پوینت اعلام کرده طارمی در این فصل تنها در 10 درصد ضربات تیم پورتو به سمت دروازه حریف و در بین 163 مهاجمی که در 6 لیگ پرتغال، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و آلمان حضور دارند، نقش موثری داشته است. او در این فصل حداقل 900 دقیقه بازی کرده است. این در حالی است که این آمار برای طارمی در فصل گذشته 22 درصد بود.

علی علیپور

بعدازظهر سه شنبه، در روز بیست و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم “ژیل وینسنت” میزبان “ویزا“این مسابقه با برتری صفر به پایان رسید”ویلا“تمام شده.

تنها گل این دیدار را «ساموئل آساندهاو در دقیقه 13.علی علیپور لژیونر ایرانی این تیم گلزنی کردژیل وینسنتدر این دیدار او بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 46 وارد زمین شد اما نتوانست کاری انجام دهد.

مهدی قائدی

تیم «اتحاد» در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امارات کابین“با راهنمایی مجری فرهاد مجیدی”خوردن فکاناین دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی قائدی لژیونر اتحادیه ایران کابین او در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و کامل بازی کرد و در دقیقه 82 توسط داور با کارت زرد جریمه شد.

مهدی قائدی وی در پایان جام ملت های آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان تنها بازیکن تیم ایران انتخاب شد.

احمد نورالله

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امارات، تیم «الوحده» میزبان شارجه بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

احمد نورالله لژیونر ایرانی «الوحده» از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد. او در دقیقه 31 توانست با گلزنی تیمش را پیش بیاورد اما.تاگلیابواو در دقیقه 63 بازی را به تساوی کشاند.

نورالله که در جام ملت های آسیا جایی در تیم فوتبال ایران نداشت، تنها لژیونر ایرانی بود که در هفته گذشته توانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی / درخشش بازیکن افسرده قلعه نویی

علیرضا جهانبخش

در مرحله اول پلی آف لیگ اروپا، تیم ها فاینورد و aas رم در روتردام مقابل هم قرار گرفت. علیرضا جهانبخش، لژیونر ایرانی این تیم فاینورد او در این دیدار از روی نیمکت به کار خود ادامه داد و فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

علی کریمی

در هفته بیست و پنجم سوپر لیگ تیم فوتبال ترکیهقیصری هاگ” میزبان “بشیکتاشاین دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علی کریمی لژیونر ایرانی قیصری هاگ در این دیدار او بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و از دقیقه 63 وارد زمین شد و در دقیقه 90 تیم ها +2قیصریاو یک کرنر زد و علی کریمی روی این ضربه کرنر فرصت گلزنی پیدا کرد. بشیکتاش اما ضربه سر او به بیرون از دروازه رقیب رفت.

سردار آزمون

تیم فوتبال “رم” ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پنجشنبه شب مقابل “فاینورداو به هلند رفت. سردار آزمون در این دیدار که به تساوی یک – یک رسید فرصت حضور در زمین را نداشت. z روی نیمکت این تیم دنبال شد.

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی / درخشش بازیکن افسرده قلعه نویی

سامان قدس

تیم فوتبال برنتفورد در هفته 24 لیگ برتر انگلیس مقابل این تیم دهمی ولورهمپتون قرار شد سامان مقدس او در این دیدار از روی نیمکت آمد و فرصت حضور در زمین را نداشت.

الحجر ماهیگیر

الحجر ماهیگیر که در تیم فوتبالسالن شهر” که در قهرمانی انگلیس رسما در تیم فوتبال حاضر شد.شستشواو به لیگ برتر بلژیک پیوست. این تیم بلژیکی با انتشار خبر امضای قرارداد ماهیگیر او از آمدن آنها استقبال کرد.

اللهیار ماهیگیر که اولین بازی خود را هفته گذشته پس از پیوستن انجام داد شستشو که در سیاره مشتری لیگ بلژیک در ابتدای نیمه دوم بازی ظاهر شد. لوون او در بازی مقابل رویال وارد زمین شد اتحاد. اتصال به 11 نفر اصلی رسیده است.

احسان حاج صفی

در طول هفته بیست و دوم سوپر لیگ فوتبال یونان، تیم فوتبال. بیا دیگه به ک آتن مقابل تیم پائوک این رقابت ها با تساوی 1-1 به پایان رسید.

آک آتن پس از رفتن میلاد محمدی تنها احسان حاج صفی را به عنوان بازیکن ایرانی در اختیار دارد که با نظر سرمربی تیم ملی ایران در لیست این دیدار قرار نگرفت.

هفته ناامید کننده لژیونرهای ایرانی / درخشش بازیکن افسرده قلعه نویی

میلاد محمدی

میلاد محمدی بازیکن تیم ملی ایران پس از جام ملت های آسیا رسما به آدانا بازگشت. دمیراسپورترکیه ملحق شد و در تمرینات تیم خود شرکت کرد. محمدی که از سال 2022 در این تیم حضور دارد آک آتن یونان با این تیم در مسابقات قهرمانی فصل گذشته حضور داشت. سوپر لیگ و در نهایت جام یونان با اعلام باشگاه یونان از این تیم جدا شد.

قرارداد محمدی با آدانا دمیراسپورترکیه دو سال و نیم تعطیل شده است.

کریم انصاری فرد

این لژیونر ایرانی در فصل نقل و انتقالات زمستانی تیم را تعیین کرد عمان قبرس را ترک کنید و به تیم ملحق شویدآرس تسالونیکی» در یونان بپیوندید.

صادق محرمی

صادق محرمی که در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در جام ملت های 2023 دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، تا پایان فصل تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. نقات traverse هنوز مشخص نیست که محرمی دقیقا چه زمانی می تواند به میادین بازگردد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.