افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

نظام و انقلاب ما در دنیا بی نظیر است.

  • کد خبر : 204589
نظام و انقلاب ما در دنیا بی نظیر است.

آفتاب نیوز: رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه قم با بیان اینکه دنیا مانند بازار آخرت است، گفت: انسان در دنیا نقش تاجر را دارد. وی با اشاره به اینکه روز و شب در این دنیا سرمایه محسوب می شود، گفت: گروهی در پایان راه ضرر می کنند و گروهی سودهای کلانی می برند. حسینی بوشهری […]

آفتاب نیوز:

رئیس جامعه اساتید حوزه علمیه قم با بیان اینکه دنیا مانند بازار آخرت است، گفت: انسان در دنیا نقش تاجر را دارد.

وی با اشاره به اینکه روز و شب در این دنیا سرمایه محسوب می شود، گفت: گروهی در پایان راه ضرر می کنند و گروهی سودهای کلانی می برند.

حسینی بوشهری تصریح کرد: سودهایی که در بازار آخرت به دست می آید بهشت ​​است و زیان هایی که در این شبانه روز می شود جهنم است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردان باید تاجری باشند که خدا را بشناسند و افزود: کسب و کار انسان در دنیا باید به سمتی برود که سود بهشت ​​باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شفاعت پیامبر اکرم (ص) در صورت رضایت خداوند انجام می شود، گفت: انسان باید انسان خوبی باشد تا رحمت خدا شامل حال شما شود. شرط می کند و به دنبال افزایش ارتباط با اهل بیت (علیهم السلام) است».

رهبر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید بر اساس برنامه های انقلاب اسلامی عمل کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم، گفت: دشمن می خواهد نقاط قوت ما را ضعیف جلوه دهد و از سوی دیگر نقاط ضعف ما را بزرگ جلوه دهد. . . بنابراین مردم باید هوشیار و هوشیار باشند.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه دشمن از توطئه علیه انقلاب اسلامی دست بر نمی دارد، افزود: استکبار جهانی شبانه روز ما را بمباران تبلیغاتی می کند و با ایجاد تهاجم فرهنگی به دنبال جدایی مردم از انقلاب اسلامی است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن می خواهد به دنیا بگوید مردم از انقلاب خسته شده اند. اما مردم ما عهد خود را با امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا حفظ خواهند کرد و همه محاسبات دشمن را نابود خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) هدف مقدسی داشت و رهبر معظم انقلاب نیز هدف مقدسی دارند، ادامه داد: نظام و انقلاب ما در دنیا منحصر به فرد است، اگر عده ای باعث اغتشاش مردم شوند باید نه سرزنش این چیزها به نظام، بلکه باید به پای افرادی نوشته شود که گاه موجب نارضایتی از مسئولیت های محوله می شوند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این انقلاب به دنبال نهضت عاشورا، غدیر و . به پیروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: مردم ما دیروز در جبهه های جنگ پیروز شدند و امروز با حضور پر شور خود در عرصه انتخابات 20 اسفند حماسه خواهند ساخت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.