افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

آمریکا و انگلیس در عرصه نظامی و حمایت از اسرائیل شکست سختی را متحمل شدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 204577
آمریکا و انگلیس در عرصه نظامی و حمایت از اسرائیل شکست سختی را متحمل شدند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصارالله یمن درباره کشور جدید خود و منطقه به ویژه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عملیات نیروهای این کشور سخنرانی کرد. ارتش یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین. «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: برای نوزدهمین هفته متوالی تجاوزات وحشیانه […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصارالله یمن درباره کشور جدید خود و منطقه به ویژه تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عملیات نیروهای این کشور سخنرانی کرد. ارتش یمن در حمایت از مردم مظلوم فلسطین.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: برای نوزدهمین هفته متوالی تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ادامه دارد و این رژیم مرتکب فجیع ترین و زشت ترین جنایات می شود. دشمن صهیونیستی در ارتکاب جنایات فجیع در غزه خبره است و نیروهای شیطانی با مرگبارترین و مدرن ترین ابزارهای تخریب و کشتار از او حمایت می کنند. بمب‌ها و موشک‌های مخربی که در اختیار دشمن صهیونیستی قرار می‌گیرد، آخرین فناوری‌های آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای غربی است.

وی ادامه داد: بمب های انفجاری قوی برای حمله به ارتش هایی است که دارای پایگاه های نظامی و تجهیزات جنگی عظیم هستند اما اکنون بر سر کودکان، زنان و زیرساخت های غیرنظامی غزه ریخته می شود. ویرانی های گسترده و ادامه جنایات سریع در غزه به دلیل حمایت نظامی آمریکا از صهیونیست هاست. اگر حمایت آمریکا از صهیونیست ها نبود، آنها نمی توانستند این ویرانی کامل و جنایات هولناک را به نوار غزه بیاورند. آمریکایی ها مسئول درجه اول ویرانی و جنایت در غزه و تداوم آن در تمام این مدت هستند.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا بودجه هنگفتی را برای جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در نظر می گیرد و دو بار شرایط اضطراری را در این زمینه فعال می کند، گویی ارتش اشغالگر بخشی از ارتش آمریکا است. دشمن صهیونیستی تاکنون بیش از 25 هزار تن گلوله و موشک آمریکایی را برای کشتار کودکان و زنان در غزه و تخریب خانه ها استفاده کرده است. آمریکا اطلاعات لازم را مستقیماً در بخش های هوایی، جاسوسی و شناسایی برای برنامه ریزی و اجرای عملیات در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد. ایالات متحده به دلیل مشارکت در عملیات ها و تجاوزات به غزه با کارشناسان و در جلسات شورای جنگ اسرائیل شرکت می کند.

دبیرکل انصارالله افزود: آمریکا از دشمن صهیونیستی در منطقه محافظت و تحت فشار قرار می دهد و برخی کشورها را به اتخاذ مواضع منفی در قبال مردم غزه تشویق می کند. فشار آمریکا با تضعیف موقعیت اسلامی و حمایت پنهانی از دشمن صهیونیستی، برخی کشورها را مجبور به تسلیم کرد. آمریکایی ها با نیروهای آزاده حامی مردم فلسطین مقابله می کنند و تهاجم به یمن نیز در همین راستا است. آمریکا با حمایت سیاسی دشمن صهیونیستی در شورای امنیت وتو علیه هرگونه تصمیم بشردوستانه به نفع مردم غزه.

وی خاطرنشان کرد: مجموع حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 46 هزار حمله در یک منطقه جغرافیایی محدود و پرجمعیت بوده است. میزان مواد منفجره ای که دشمن صهیونیستی علیه غزه استفاده کرد معادل 4 بمب اتمی است که آمریکا در هیروشیما ژاپن استفاده کرد. تنها در دو ماه اول اشغال نوار غزه، مقامات آمریکایی اعتراف کردند که دشمن اشغالگر 29000 بمب ساخت آمریکا بر روی غزه انداخته است. برخی گزارش ها حاکی از آن است که ایالات متحده 3000 بمب 1000 کیلوگرمی و انواع دیگر تجهیزات جنگی و مهمات دارد. همیشه آویو تاسیس شده است. بمب‌های آمریکایی توانایی تخریب کل منطقه را دارند و ترکش‌های مرگبار آن‌ها تا 365 متر در غزه گسترش می‌یابد.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: دشمن اسرائیلی از بمب های سمی فسفر سفید علیه نوار غزه استفاده می کند که دمای سوزاندن آن به 800 درجه سانتی گراد می رسد. دشمن اعتراف کرد که در 50 روز بیش از 90000 موشک و گلوله توپ به سمت غزه شلیک کرده است. به اعتراف خود صهیونیست ها، همه این اقدامات برای اینکه نوار غزه دیگر برای زندگی مناسب نباشد، انجام شده است. وضعیت بهداشتی نوار غزه در شرایط سختی که اپیدمی ها در حال گسترش است و کمبود دارو و آب آشامیدنی وجود دارد، بسیار فاجعه بار است.

الحوثی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دشمن اسرائیلی نتوانست اسرا را بازگرداند و تعدادی از اسرا بر اثر بمباران وحشیانه و نابودی کامل آنها جان باختند.

الحوثی گفت: بیمارستان های باقی مانده در غزه در محاصره هستند و دشمن در حال ایجاد فاجعه جدیدی مانند مجتمع پزشکی ناصر در آنها است. دشمن صهیونیستی خانه های شهروندان فلسطینی را که در اثر بمباران ویران نشده است غارت می کند. زنان فلسطینی که در زندان‌های دشمن زندانی هستند، مورد تجاوزات وحشتناکی قرار می‌گیرند که کرامت انسانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. نبش قبر 2000 قبر، سرقت بیش از 300 جسد و ربوده شدن اعضای حیاتی آنها و تخریب 13 قبرستان در مناطق مختلف نوار غزه، نشان دهنده شخصیت نفرت انگیز دشمن اسرائیلی است. وضعیت به جایی رسیده است که مردان و زنان صهیونیست به کشتن کودکان فلسطینی افتخار می کنند. ما با دشمن خطرناکی روبرو هستیم که خطری برای همه جامعه بشری است و دشمنی که همه ارزش ها، اخلاقیات، حقوق و قوانین را انکار می کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: صهیونیست ها فقط یک دشمن معمولی نیستند، بلکه دشمنانی کینه توز هستند که نمی توان شدت آنها را تصور کرد. برادران مجاهد ما در نوار غزه دائماً دشمن اسرائیلی را تحقیر می کنند و علیه آنها عملیات شجاعانه و شجاعانه انجام می دهند. تعداد کشته ها و زخمی های سربازان دشمن اسرائیلی افزایش می یابد یکی از نظر روحی شکست خورده اند. صدها سرباز اسرائیلی هستند که بیمار روانی شده اند و بسیاری از آنها از جنگ اجتناب می کنند.

الحوثی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دشمن صهیونیستی نتوانست اسرای خود را بازگرداند و در نتیجه بمباران وحشیانه و انهدام کامل آن چند اسیر جان باختند. دشمن اسرائیلی علیه آن توطئه می کند رافااین شکست خود را جبران نمی کند، فقط باعث می شود این رژیم مرتکب جنایات بیشتری شود. همه کشورهای عربی و اسلامی و جامعه جهانی باید با این توطئه مخالفت کنند. رافا باید اقدامی با صدای بلند و شنیدنی انجام داد. این وظیفه جمهوری عربی مصر است که در خط مقدم اوضاع قرار گیرد. رافا زیرا این امر امنیت ملی این کشور را تهدید می کند.

رهبر انصارالله گفت: در ازای حمایت آمریکا از دشمن صهیونیستی و اختصاص بسته 14 میلیارد دلاری اعلام شده از سوی رئیس جمهور آمریکا، حمایت اعراب از فلسطین کجاست؟ کشورهای عربی بودجه های هنگفتی دارند که مبالغ هنگفتی را صرف امور بیهوده و بی اهمیت می کنند. این در حالی است که جبهه های حامی غزه در لبنان، عراق و یمن ادامه دارد. جبهه حزب الله لبنان تشدید می شود و مدام دشمن اسرائیلی را آزار می دهد. مجاهدین در عراق با وجود حملات آمریکا تسلیم یا عقب نشینی نکردند. جبهه ما در یمن علیرغم تجاوزات آمریکا و انگلیس در حمایت از دشمن اسرائیلی همچنان مؤثر و تأثیرگذار است. تهاجم انگلیسی-آمریکایی، تجاوزی است که به اهداف خود نرسیده است، همانطور که خود دشمنان نیز اذعان دارند. دشمنان آمریکا و انگلیس به تأثیر جبهه یمن حامی غزه بر دشمن اسرائیل و اقتصاد آن پی برده اند. ایالات متحده و انگلیس در شرایط سختی قرار گرفتند و به ناتوانی خود در اعمال استراتژی بازدارندگی اعتراف کردند.

وی همچنین تصریح کرد: حملات دشمن به یمن در این هفته بالغ بر 40 حمله بوده که بیشتر آن در استان الل است.حدیده و برخی نیز به استان. سعده بود. دشمنان در تجاوزات خود به کشور ما موفق نخواهند شد و تنها راه حل، توقف تجاوز و رساندن غذا و دارو به مردم غزه است. هدف از عملیات ما در دریا فشار بر ورود مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و رساندن دارو و نیازهای بشردوستانه به غزه است. ما به همه کشورها ما میگوییم تنها گذاشتن آمریکا و انگلیس در تجاوز و توطئه. ما از اقدامات کشورهایی که اجازه نمی دهند از خاک آنها برای حمله به یمن استفاده شود، قدردانی می کنیم. ما به رئیس جمهور جیبوتی که حاضر نشد از کشورش برای حمله به یمن استفاده کند و موضع صریح خود را در حمایت از ظلم بر مردم فلسطین اعلام کرد، درود می فرستیم. تا زمانی که تجاوزات اسرائیل و محاصره غزه ادامه داشته باشد، تمامی اقدامات ضد صهیونیستی ما ادامه خواهد داشت.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن در پایان سخنان خود گفت: از ملت بزرگ یمن می خواهم فردا جمعه بار دیگر با حضور میلیونی مردم در خشم و دیگران حالت یمن حمایت خود را از مسجد الاقصی و مردم مظلوم فلسطین اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.