افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

جزئیات کمک هزینه طرح فجرانه/ اطلاعیه آخرین فرصت استفاده از طرح کالابرگ – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 204553
جزئیات کمک هزینه طرح فجرانه/ اطلاعیه آخرین فرصت استفاده از طرح کالابرگ – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

علی دانشی در حاشیه بازدید از فروشگاه ها و مراکز توزیع طرح معیشت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کاتالوگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانادر راستای حمایت مضاعف دولت از سبد غذایی خانوارهای یارانه ای در حال اجراست. وی تصریح کرد: این طرح شامل خانواده هایی از پایین ترین […]

علی دانشی در حاشیه بازدید از فروشگاه ها و مراکز توزیع طرح معیشت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کاتالوگ الکترونیکی با عنوان طرح فجرانادر راستای حمایت مضاعف دولت از سبد غذایی خانوارهای یارانه ای در حال اجراست.

وی تصریح کرد: این طرح شامل خانواده هایی از پایین ترین دهک های جامعه «از اول تا هفتم» در دهه مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: این طرحفجرانا» این یارانه از 27 بهمن ماه شروع شده و یک ماه اعتبار دارد.

دانشی گفت: در این طرح اعتبار خرید سبد ۱۱ قلمی ۲۲۰ هزار تومان است.

وی تاکید کرد: با توجه به چشم انداز شبکه بهداشت استفاده از این 11 مورد ضروری است.

دانشی یازده قلم کالا را شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، شکر، تخم مرغ و حبوبات اعلام کرد.

مدیر رفاه و امور اجتماعی اداره کل کار استان گفت: اعتبار تشویقی «220 هزار تومان» علاوه بر یارانه فعلی 300 و 400 هزار تومانی است و خانواده های یارانه گیرنده یارانه نقدی خود را در پایان پایان سال جاری به تفکیک دریافت خواهند کرد. هر ماه.

دانشی افزود: میزان حمایت دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرستان خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و با توجه به مبلغ خرید مصرف می شود.

وی همچنین با بیان اینکه خانوارها می توانند اقلام طرح را در محدوده وزنی و محصولی تعریف شده خریداری کنند، تاکید کرد: امکان انتقال اعتبار بین گروه های کالایی امکان پذیر نیست، به عنوان مثال امکان خرید روغن با اعتبار برنج وجود ندارد و فقط برای گروه لبنیات “شیر، پنیر و ممکن است”.

دانشی همچنین خاطرنشان کرد: یارانه هر ماده غذایی به صورت جداگانه پرداخت می شود.

دانشی هشدار داد: فروشگاه های مراکز پخش کالا حق استفاده یا برداشت از مبلغ یارانه تشویقی را تحت عنوان مالیات یا هر عنوان دیگری ندارند.

وی ادامه داد: کمیته امداد و بهزیستی مشمول طرح تشویقی می شود و یارانه دولتی شما بیست و پنجم هر ماه به حساب شما واریز می شود.

دانش خاطرنشان کرد: اگر فردی طرح یارانه تشویقی را در این ماه نپذیرد ممکن است در ماه های بعد این طرح برای او فعال نشود و خانوار ثروتمند محسوب شود.

وی در راستای اجرای این طرح خواستار تبلیغات و شفاف سازی این طرح از طریق خانواده، دوستان و فضاهای مجازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وی طی تماس تلفنی با پشتیبانی نرم افزار و کارتخوان طرح تشویقی، مشکلات مراکز توزیع را پیگیری کرد.

برجسته شده: نمایندگان و کارشناسان پشتیبانی در هر شهرستان به مراکز توزیع مراجعه و سیستم های کارتخوان را عیب یابی می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.