افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ایران جای پیرمردها نیست. ایران در بین 84 کشور در رتبه 82 قرار دارد

  • کد خبر : 204539
ایران جای پیرمردها نیست.  ایران در بین 84 کشور در رتبه 82 قرار دارد

بررسی نتایج مطالعات جهانی در زمینه ارائه خدمات سلامت برای گروه سنی بالای 60 سال نشان داد که «ایران» بهترین کشور برای سالمندان نیست. موسسه خدمات سلامت LOTTIE در گزارشی که در ژانویه 2024 منتشر شد و جدول لیگ خدمات بهداشتی را بر اساس کشورها و مناطق جهان تجزیه و تحلیل می‌کند، نروژ، سوئد، سوئیس، […]

بررسی نتایج مطالعات جهانی در زمینه ارائه خدمات سلامت برای گروه سنی بالای 60 سال نشان داد که «ایران» بهترین کشور برای سالمندان نیست. موسسه خدمات سلامت LOTTIE در گزارشی که در ژانویه 2024 منتشر شد و جدول لیگ خدمات بهداشتی را بر اساس کشورها و مناطق جهان تجزیه و تحلیل می‌کند، نروژ، سوئد، سوئیس، آلمان و کانادا را به عنوان کشورهای پیشرو در ارائه خدمات به سالمندان معرفی کرده است. مردم. .

آفتاب نیوز:

بخش دیگری از گزارش LOTTIE به رتبه بندی ارائه خدمات سلامت بر اساس کیفیت این خدمات در 6 منطقه جهان و کشورهای پیشرو در هر منطقه اختصاص دارد که بر اساس این تفکیک، تایوان در ردیف اول این رتبه قرار دارد. رتبه بندی . . در منطقه آسیا با 85.9 امتیاز، فرانسه در اروپا با 79.4 امتیاز، استرالیا در اقیانوسیه با 75.3 امتیاز، مکزیک در آمریکای شمالی و مرکزی با 72.5 امتیاز، اکوادور در آمریکای جنوبی با 69.5 امتیاز و آفریقای جنوبی در آفریقا با 63.7 امتیاز قرار دارند. نقاط ردیف های زیر هستند.

به گزارش اعتماد، بر اساس این رتبه بندی در سال 2023 کشورهای تایوان، کره جنوبی، ژاپن، فرانسه، دانمارک، اسپانیا، تایلند، اتریش، هلند و فنلاند با امتیاز 85.9 (تایوان) تا 77،1 10 کشور خواهند بود. (فنلاند). آنها بالاترین سطح ارائه خدمات سلامت و جایگاه ایران را در این رتبه بندی دارند و در بین 94 کشور جهان با امتیاز 52.3 در رده 82 جدول قرار دارند.

در این رده بندی، ونزوئلا با امتیاز 39.3 در رده آخر جدول قرار دارد و در رده 94 قرار دارد و کیفیت و سطح خدمات بهداشتی در صربستان، ایرلند، آلبانی، نیجریه، مصر، بلاروس، آذربایجان، مراکش، مالت. عراق و بنگلادش بدتر از ایران ارزیابی شده اند و کشورهای رومانی، پرو، جمهوری دومینیکن، مقدونیه شمالی، اوکراین، بوسنی و هرزگوین، گرجستان، قبرس، مجارستان، الجزایر و ترینیداد و توباگو در ردیف های 71 تا 81 جدول قرار دارند. شرایط بهتری نسبت به ایران دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.