افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

یمن از حمله به کشتی انگلیسی خبر داد

  • کد خبر : 204536
یمن از حمله به کشتی انگلیسی خبر داد

به گزارش خبرآنلاین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروی دریایی کشورمان عملیات نظامی در دریای سرخ انجام داد که در آن ناو انگلیسی «LYCAVITOS» مورد حمله قرار گرفت. سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک های دریایی مناسب به این کشتی در خلیج عدن حمله کرد […]

به گزارش خبرآنلاین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروی دریایی کشورمان عملیات نظامی در دریای سرخ انجام داد که در آن ناو انگلیسی «LYCAVITOS» مورد حمله قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک های دریایی مناسب به این کشتی در خلیج عدن حمله کرد و به فضل الهی این حمله دقیق و مستقیم بود.

به گزارش ایرنا، یحیی ساری ادامه داد: عملیات بی نظیر ما علیه اهداف متخاصم آمریکایی و انگلیسی در دریای سرخ و عرب در چارچوب حق مشروع ما برای پاسخ به تجاوز به یمن و حق دفاع از یمن و ملت آن ادامه دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما اصرار داریم که عملیات دریایی خود علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی را تا پایان تهاجم به غزه و رفع محاصره ادامه دهیم.

این اظهارات پس از آن بیان شد که سازمان تجارت دریایی بریتانیا بعدازظهر امروز اعلام کرد: گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در خلیج عدن در یمن دریافت کرده ایم.

بر اساس این بیانیه، این حادثه در 85 مایل دریایی جنوب عدن رخ داده است.

در همین راستا شرکت امنیت دریایی (امبری) اعلام کرد: یک کشتی در دریای سرخ که در حدود صد متری شرق عدن یمن در حرکت بود مورد حمله قرار گرفت.

در بیانیه شرکت Embry آمده است: این کشتی در نتیجه حمله آسیب جزئی دید.

ارتش یمن در هفته های اخیر در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه، چندین کشتی یا شناور رژیم صهیونیستی را که عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب المندب بودند، مورد حمله قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف کند، به حمله به کشتی های این رژیم یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

311311

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.