افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

آیا فولاد به دنبال رضایت ربیعی است؟ – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 204529
آیا فولاد به دنبال رضایت ربیعی است؟  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سبزپوشان اصفهان در نیم فصل دوم با شکست مقابل تارتار و انزلیچی ها در ورزشگاه فولادشهر کار خود را آغاز کرد. ذوب آهن که در نیم فصل با هدایت ربیعی نتایج خوبی کسب کرده بود، حالا در حالی که مقابل ملوان بندرانزلی شکست خورد. نگاه کن به نظر می رسد این […]

به گزارش خبرنگار مهر، سبزپوشان اصفهان در نیم فصل دوم با شکست مقابل تارتار و انزلیچی ها در ورزشگاه فولادشهر کار خود را آغاز کرد. ذوب آهن که در نیم فصل با هدایت ربیعی نتایج خوبی کسب کرده بود، حالا در حالی که مقابل ملوان بندرانزلی شکست خورد. نگاه کن به نظر می رسد این آخرین حضور ربیعی روی نیمکت سبز باشد.

ربیعی پس از شروع با ذوب آهن از لزوم گذراندن چند پنجره نقل و انتقالاتی برای تشکیل تیم مورد نظر و همچنین حمایت گسترده کارخانه ذوب آهن از این تیم صحبت کرده بود. تاکید بر این دو موضوع دو نکته مهم را برای اهالی فوتبال روشن و واضح کرد. ابتدا سخنان ایشان خطاب به مدیریت کارخانه و حمایت ایشان. میزبان و مدیریت باشگاه خود را خارج از این دایره قدرت می داند. دوم اینکه ربیعی از شرایطش در اصفهان راضی نیست.

او در فصل جاری پیشنهادهایی از سایر تیم های لیگ داشت که بارها در نشست های خبری به یکی از آنها اشاره کرد. باشگاه فوتبال خوزستان، تیمی که پس از عدم توافق با منصوریان به ربیعی آمد و در این باره مذاکره کرد. بار او آن را به دست مدیریت باشگاه ها سپرده بود. علاقه او به این پیشنهاد و مخالفت باشگاه با صحبت های ربیعی چشمگیر بود اما در نهایت او ترجیح داد در ذوب آهن باشد و حتی بعد از اتفاقات شروع لیگ هم ریسک حضور در فولادمطلب را نپذیرفت.

ذوب آهن ربیعی در فصل نقل و انتقالات برای بازیکنان جدید از جمله احمد شریعت زاده و عرشیا شورسعید کریمی، فریبرز گرامی، محسن آذرباد و محسن فروزان را جذب کرد تا عملا با جدایی جلال مدقی، حبیب فر عباسیسجاد عاشوری، سعید باقرفان ست و فرشاد محمدی مهر این تیم در مجموع باید شکل این تیم تغییر کند.

با این حال به نظر می رسد ربیعی همچنان از پیشرفت خود در اصفهان راضی نیست. بسیاری از منابع هوادار نزدیک به تیم ذوب آهن مدعی شدند که او پس از باخت مقابل ملوان در رختکن از بازیکنانش خداحافظی کرد. این اتفاق مصادف شد با غیبت او در نشست خبری بعد از بازی تا از حضورش در فولاد خوزستان سوال نشود!

این در حالی است که گفته می شود مدیریت کارخانه ذوب آهن از این اتفاق راضی نیست و پاسخ منفی خود را به مدیریت فولاد خوزستان داده است، اما پس از اختلاف نظر با گل محمدی، اکنون گزینه بهتری از ربیعی برای نیمکت فولاد ندارند. آنها می خواهند برای دریافت موافقت ربیعی با هیات مدیره باشگاه ذوب آهن جلسه ای برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.