افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

معرفی سه رنگ کت برای استایل بهاری; مهم ترین قسمت استایل خود را از میان ترندهای سال انتخاب کنید

  • کد خبر : 20429
معرفی سه رنگ کت برای استایل بهاری;  مهم ترین قسمت استایل خود را از میان ترندهای سال انتخاب کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع بهار و رسیدن به سال باید با لباس های زمستانی خداحافظی کنید و لباس های نو بهاری را جایگزین آن کنید. البته این را فراموش نکنید تغییر فصل علاوه بر تغییر نوع پوشش، با تغییر رنگ آنها ارتباط مستقیمی دارد و با شروع […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع بهار و رسیدن به سال باید با لباس های زمستانی خداحافظی کنید و لباس های نو بهاری را جایگزین آن کنید. البته این را فراموش نکنید تغییر فصل علاوه بر تغییر نوع پوشش، با تغییر رنگ آنها ارتباط مستقیمی دارد و با شروع فصل جدید بیشتر لباس ها به رنگ های روشن تبدیل می شوند. البته به این معنا نیست که در همه فصول این اتفاق می افتد، مثلاً در فصل پاییز رنگ لباس ها تیره تر است. پس می توان گفت که این قانون در فصل تابستان و بهار اعمال می شود. پس اگر دقت کرده باشید همه لباس های زمستانی به رنگ تیره هستند و این به دلیل کم نور بودن خورشید است اما در فصل بهار و با شروع سال جدید به دلیل افزایش نور خورشید، لباس هایی با رنگ های روشن و گرم هستند. مناسب. برای مثال می توانید در استایل بهاری خود یک کت سفید یا یک کت سبز بپوشید تا علاوه بر حس طراوت، حس بهاری را به اطرافیانتان القا کنید.

البته به غیر از رنگ، فراموش نکنید که با شروع بهار هوا شروع به گرم شدن می کند، پس در انتخاب لباس ها دقت کنید تا از پارچه های تازه و ابریشمی استفاده شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف بهاری با مانتوهای بازیگوش آشنا شوید.

مانتو بهاره

مانتو مد روز و مکرر فصول گرم را فراموش نکنید.

کت سفید یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای خانم ها در فصل تابستان یا بهار است. البته از طرفی این نگرانی به وجود می آید که مانتو سفید با رنگ شال، روسری، کیف و کفش همخوانی داشته باشد. اما فراموش نکنید که ترکیب یک کت کار سختی نیست اگر بدانید که چگونه رنگ ها را ترکیب کنید و آنها را به درستی در کنار هم استفاده کنید. به عنوان مثال خوب است بدانید در فصل بهار و تابستان پوشیدن مانتو سفید با رنگ های قرمز، آبی تیره و روشن، سبز تیره و قهوه ای جلوه خاصی به استایل شما می بخشد. البته در فصل زمستان استفاده از رنگ هایی مانند آبی زغالی، بنفش، طوسی و مشکی با مانتو یا پالتو سفید ترکیب بسیار زیبایی خواهد بود.

مانتو بهاره

مانتو بهاره

با انتخاب مانتو سبز با بهار لباس بپوشید

شاید انتخاب مانتو سبز با توجه به اینکه طیف این رنگ بسیار گسترده است، کار سختی به نظر برسد، اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست زیرا فقط باید همیشه در نظر داشته باشید که در چه فصلی از سال هستید. در، در این مورد گزینه There are many available. مثلا برای فصل بهار می توانید مانتو سبز بپوشید و زیبایی بهاری خود را نشان دهید. برای ترکیب آن فراموش نکنید که رنگ های نارنجی، مشکی، سفید، کرم، آبی یا سرخابی گزینه های مناسبی هستند و استایل ساده شما را به سبکی متنوع و شیک تبدیل می کنند.

مانتو بهاره

مانتو بهاره

در انتخاب رنگ پالتو از گل های بهاری قرمز کمک بگیرید.

رنگ قرمز در بیشتر فرهنگ ها نماد شادی است و در بسیاری از نقاط جهان آن را رنگ سنتی لباس عروس می دانند. بد نیست بدانید قرمز پس از زرد دومین رنگ جذاب است و در عین حال القای انرژی و بیدار کننده حس ماجراجویی است. پس برای بهاری جذاب و مجلل بهتر است کت قرمز را انتخاب کنید و با رنگ های مشکی، آبی زغالی، سبز، سفید، زرد یا بنفش ترکیب کنید. البته اگر می خواهید خاص و متفاوت به نظر برسید، بهتر است به جای مشکی یا سفید از رنگ های قوی استفاده کنید.

مانتو بهاره

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.