افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

اعلام هشدار نارنجی در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان

  • کد خبر : 204169
اعلام هشدار نارنجی در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان

آفتاب نیوز: منصور شی‌فروش اظهار کرد: با نفوذ این سامانه بارش‌های موقت، وزش باد شدید، آبگرفتگی جاده‌ها، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها و جاده‌های شهری و روستایی در مناطق غربی و جنوبی استان به‌ویژه سمیرم، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت رخ داد. محورهای فریدن، دهاقان، شهرضا، خوانسار و گلپایگان، کاشان و آران و بیدگل و محورهای […]

آفتاب نیوز:

منصور شی‌فروش اظهار کرد: با نفوذ این سامانه بارش‌های موقت، وزش باد شدید، آبگرفتگی جاده‌ها، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها و جاده‌های شهری و روستایی در مناطق غربی و جنوبی استان به‌ویژه سمیرم، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت رخ داد. محورهای فریدن، دهاقان، شهرضا، خوانسار و گلپایگان، کاشان و آران و بیدگل و محورهای مرزی بین استان اصفهان و استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وزش باد و باران شدید ناگهانی، روان آب و جاری شدن سیلاب محلی در سایر مناطق استان از جمله مناطق مرکزی و شرقی شهر اصفهان، افزود: استقرار تجهیزات امدادی و ماشین آلات سنگین در جاده ها. ، پایگاه های امدادی مناطق شهری و روستایی و همچنین تقویت امکانات امدادی سیل زدگان و تیم های عملیاتی هلال احمر در جاده ها با تهیه اقلام ضروری و پیش بینی قابلیت اسکان اضطراری برای مسافران ضروری است.

وی پس از اشاره به اینکه رعایت اصول ایمنی راه ها در محورهای جاده ای و تقویت تجهیزات امداد و نجات زمستانی و زنجیر چرخ در خودروهای سبک و سنگین زیر نظر پلیس راه ضروری است، تصریح کرد: اجرای طرح های کاهش خطر ناشی از کولاک و بادهای شدید با تقویت سازه های ناپایدار در برابر بادهای شدید. همچنین پرهیز از صعود به ارتفاعات، رعایت ایمنی و توجه به توصیه های پلیس در مسیر پیست اسکی فریدونشهر، حفاظت از محصولات و سازه های کشاورزی، گلخانه ها، واحدهای دام و طیور و شبکه های ایمنی، آب و گاز در برابر سیل و قوی توصیه می شود. بادها .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی در استفاده از دستگاه های مولد حرارت و گاز سوز با کنترل ایمنی در نصب و استفاده از بخاری ها و اطمینان از باز بودن مسیر خروج دود از دودکش. در اماکن عمومی، کارگاه ها، معادن، مساجد و اماکن باید ماند و… و صرفه جویی در مصرف گاز در تمامی بخش های مصرفی.

وی با بیان اینکه در این زمینه 320 تیم امداد و نجات ثابت و سیار و خدمات رسان در مناطق پرخطر، راه های روستایی و شهری، پایگاه ها، بزرگراه ها و … به همراه تجهیزات و ماشین آلات مستقر شده اند، تاکید کرد: با شماره تلفن های اورژانس 141 گزارش دهید. در وضعیت راه ها، 112 راه هلال احمر، 115 راه اضطراری، 125 راه آتش نشانی، 194 راه شهرداری، 122 راه امداد گاز، 121 راه امداد برق و 110 راه پلیس برای پاسخگویی به نیاز جویندگان 24 در نظر گرفته شده است. کمک ساعتی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.