افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

زنجیره تولید با فروش نفت خام قطع شده است. عدم شناسایی مناسب در حوزه معدن

  • کد خبر : 204145
زنجیره تولید با فروش نفت خام قطع شده است.  عدم شناسایی مناسب در حوزه معدن

بر اساس گزارش های بازار، تامین مواد اولیه و گرانی و نوسانات قیمت باعث شده تا تولیدکنندگان در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه شوند. در همین راستا رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در گفتگو با بازار و در پاسخ به این سوال که آیا تامین مواد اولیه یکی از حلقه های […]

بر اساس گزارش های بازار، تامین مواد اولیه و گرانی و نوسانات قیمت باعث شده تا تولیدکنندگان در این زمینه با مشکلات زیادی مواجه شوند.

در همین راستا رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در گفتگو با بازار و در پاسخ به این سوال که آیا تامین مواد اولیه یکی از حلقه های مفقوده تولید است، چه نوع بازدید؟ چه چیزی تولیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد؟وی تصریح کرد: یکی از مشکلات مهمی که با این روند به وجود می آید خام فروشی است که به ویژه در حوزه صنایع بزرگ از جمله صنایع فولاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بی توجهی به شناسایی پهنه های معدنی

سید عبدالوهاب سهل آبادی با ابراز تاسف از اینکه در حالی شاهد خام فروشی هستیم که باید زنجیره تولید را تکمیل کنیم، تصریح کرد: شاهد این گفته فروش سنگ آهن است و نشان می دهد که در شناسایی سنگ معدن خوب عمل نکرده ایم. مناطق

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: وزارت بهداشت و سازمان زمین شناسی باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشد تا ذخایر معدنی کشور شناسایی شود و این ذخایر یک بار در اختیار کارخانه ها و صنایع و معدنچیان قرار گیرد. زنجیره تولید برای صادرات تکمیل شده است.

مصرف کننده نهایی قربانی ناکارآمدی برنامه ها و استراتژی های تنظیم بازار دولت است.

سهل آبادی تاکید کرد: گاهی به دلیل نامناسب بودن انبارها تقاضای کاذب برای خرید مواد اولیه ایجاد می شود و این تقاضای غیر واقعی باعث افزایش قیمت ها می شود، بنابراین تولیدکنندگان صنایع تبدیلی و مصرف کنندگان نهایی قربانی ناکارآمدی بازار دولتی می شوند. برنامه های تنظیمی و راه حل ها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.