افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

راهنمای تعمیر و تعمیر یخچال به سبک کره ای / اینقدر شیک و مجلل ممنوع

  • کد خبر : 204049
راهنمای تعمیر و تعمیر یخچال به سبک کره ای / اینقدر شیک و مجلل ممنوع

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند کار خود را با سرعت بالا انجام دهند، بنابراین به دنبال ترفندی برای سرعت بخشیدن به کار می گردند و با وجود این ترفندها که طبق تجربه بسیاری از افراد به دست آمده، بسیاری از افراد کار به این سختی نیست. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند کار خود را با سرعت بالا انجام دهند، بنابراین به دنبال ترفندی برای سرعت بخشیدن به کار می گردند و با وجود این ترفندها که طبق تجربه بسیاری از افراد به دست آمده، بسیاری از افراد کار به این سختی نیست. باید باشد و نیاز به زحمت خاصی ندارد، مثلا امروزه با چند مرحله می توانید به راحتی هود را تمیز کنید، هودی است که به دلیل چربی و کثیفی روی آن در واقع نوعی مصیبت است، آن را تمیز کنید.

پس اگر احساس می‌کنید انجام کاری برایتان سخت است، بهتر است برای حل آن یک جست‌وجو کنید و ببینید آیا راه‌های آسانی برای انجام آن وجود دارد یا خیر، و در این میان، مهم نیست که آن کار چیست. . یعنی روش های جلوگیری از آن: از پاشیدن روغن گرفته تا پاک کردن خودکار لکه جوهر از روی لباس، بدون معطلی گوشی خود را بردارید و کار خود را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانید. حال در این مقاله قصد داریم در مورد سازماندهی یخچال با شما صحبت کنیم که برای بسیاری از افراد می تواند کار سختی باشد زیرا نمی دانند چگونه این فضا را تمیز و مرتب کنند، راه حل در این زمینه را توضیح می دهیم، پس با ما همراه باشید. با ما.

حتما میوه ها و سبزیجات را جدا کنید.

چون اکثر میوه ها خود به خود گاز تولید می کنند می توانند باعث فساد زودرس سبزیجات شوند به همین دلیل باید دقت کرد که سبزیجات و میوه ها را در یخچال جدا کرده و داخل اکثر یخچال ها یک کشوی ترد طراحی کنید. که رطوبت آنها زیاد است و سبزیجات با رطوبت زیاد رشد می کنند، در حالی که میوه ها در کشوی خود رطوبت کمتری دارند و در این حالت سالم تر می مانند، پس آنها را جدا کرده و در کشوهای خود قرار دهید.

یخچال را مرتب کنید

در یخچال را ببندید

از آنجایی که قفسه‌های یخچال گرم‌ترین قسمت‌های یخچال هستند، توصیه می‌شود آن دسته از موادی که دارای مواد نگهدارنده طبیعی هستند مانند سس، مربا و غیره را در این فضا قرار دهید. به طور کلی این مکان برای نگهداری آن دسته از موادی که نمک و سرکه و شکر زیادی دارند مناسب است و آن دسته از موادی که بعد از باز شدن در یخچال نیاز به نگهداری دارند را نیز می توان روی درب آن قرار داد.

یخچال را مرتب کنید

غذا را با قابلمه در یخچال قرار ندهید.

بسیاری از افراد پس از بیرون آوردن غذا از یخچال سریعاً آن را گرم می کنند و برای راحتی در قابلمه ای در یخچال می گذارند، در حالی که شما باید یخچال خود را با جابجایی مواد غذایی در ظروف کوچکتر و سپس قرار دادن آنها در یخچال و برای این منظور مرتب نگه دارید. برای این کار بهتر است ظروف مختلف در سایزهای مختلف داشته باشید که امروزه در تمامی فروشگاه های پلاسکو موجود است و داشتن ست ظروف بسیار مهم است تا یخچال نامرتب و به هم ریخته به نظر نرسد. دقت کنید که با قرار دادن مواد در ظروف در بسته حتی از خراب شدن آنها جلوگیری کنید، زیرا هوای سمی آنها را نمی خورد.

یخچال را مرتب کنید

وسایل فاسد شدنی را در وسط و جلوی قفسه ها قرار دهید.

گاهی اوقات اتفاق می افتد که چیزهایی مانند میوه، تخم مرغ و … را خیلی راحت در ته قفسه ها فراموش می کنیم و در نهایت بوی فساد از میوه ای مانند سیب که در قفسه آن نبود و ته یخچال بود، می آید. . ، بو می کنیم بعد از غذا خوردن می فهمیم که وقت تمیز کردن یخچال است. برای جلوگیری از این مشکل همیشه این قانون را داشته باشید که موادی را که امکان خراب شدن دارند را در ظروف قرار دهید و بعد جلوی چشم خود بگذارید تا مثلا توت های کوتاه مدت مصرف شوند. در صورت لو رفتن، همه اعضا متوجه خواهند شد که باید آن را مصرف کنند تا زمانی که تمام شود و نمونه از بین برود.

یخچال را مرتب کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.