افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

21 خانه و مغازه در محاصره سیل در کرمانشاه + عکس

  • کد خبر : 204000
21 خانه و مغازه در محاصره سیل در کرمانشاه + عکس

به گزارش رکنا، غلامرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران و به دنبال آن سیلاب. سیل علت آب گرفتگی واحدهای مسکونی و وقوع خسارت به ساکنان واحدهای مختلف مسکونی و تجاری در این شهرستان. وی افزود: این سیلاب ها عمدتاً شامل منازل مسکونی و چند واحد تجاری […]

به گزارش رکنا، غلامرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران و به دنبال آن سیلاب. سیل علت آب گرفتگی واحدهای مسکونی و وقوع خسارت به ساکنان واحدهای مختلف مسکونی و تجاری در این شهرستان.

وی افزود: این سیلاب ها عمدتاً شامل منازل مسکونی و چند واحد تجاری است که در محدوده الهیه، کارسانی و میدان جلیلی رخ داده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکیپ های امدادی از ساعات اولیه صبح امروز با استفاده از دستگاه های کف روب و گل روب و همچنین پمپ آب در حال انجام عملیات تخلیه آب از این واحدهای مسکونی و تجاری هستند که هیچ مصدومی نداشت. مشاهده شد که سازمان آتش نشانی همچنین 35 خودروی گرفتار در سیل در خیابان ها و معابر عمومی را امداد و نجات انجام دادند.

وی افزود: در پی هشدار سیل روز گذشته سازمان هواشناسی و احتمال آبگرفتگی در شهر کرمانشاه، تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهر کرمانشاه به حالت آماده باش درآمده و هم اکنون در حال امدادرسانی به مردم هستند.

رضایی تصریح کرد: با تلاش نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی آبگرفتگی پل تقاطع الهیه به کمربندی غربی و پل میدان امام حسین(ع) که باعث ایجاد ترافیک در این مناطق شده بود برطرف شد و تلاش برای رفع سیلاب در زمزم. ادامه داد. بارش شدید باران که از چهارشنبه شب به دنبال ورود سامانه بارشی شدید آغاز شده و همچنان ادامه دارد موجب آبگرفتگی در برخی نقاط شهر و آبگرفتگی برخی از خیابان ها و معابر کرمانشاه و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است.

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در 2 مرحله نسبت به بارندگی شدید، آبگرفتگی معابر، روان آب و سیلابی محلی، احتمال طغیان برخی رودخانه ها، لغزندگی معابر و اختلال در حمل ونقل جاده ای اخطار نارنجی رنگ و سپس قرمز رنگ را در 2 مرحله صادر کرد. و هوا به آن هشدار داده بود.

بر این اساس حداکثر فعالیت این سامانه بارشی روز جمعه تا اواسط روز شنبه با پیش بینی بارش باران، وزش باد، رعد و برق و احتمالاً تگرگ پراکنده به تدریج همراه با بارش برف در سردترین مناطق پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.