افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

علی زندوکیلی و محسن یگانه در چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر

  • کد خبر : 203923
علی زندوکیلی و محسن یگانه در چهارمین شب از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین شب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سالن های تالار وحدت، تالار رودکی، تالار سوره، فرهنگسرای ارسباران، آرت کش، نمایشگاه میلاد و فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. همچنین تالار وحدت در سه سانس در ساعت‌های 14:30، 18:30 و 21:30 میزبان اجرای پارلای تبریز (ویژه بانوان)، ارکستر چکاوک […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین شب سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سالن های تالار وحدت، تالار رودکی، تالار سوره، فرهنگسرای ارسباران، آرت کش، نمایشگاه میلاد و فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

همچنین تالار وحدت در سه سانس در ساعت‌های 14:30، 18:30 و 21:30 میزبان اجرای پارلای تبریز (ویژه بانوان)، ارکستر چکاوک (رضا شصتها) و علی زندوکیلی خواهد بود.

تالار رودکی نیز در دو نوبت 18:30 و 21:30 میزبان ارکستر غفاری (امین غفاری) و شب فضل الله توکل (فضل الله توکل) است.

به گزارش ایسنا، اجرای هنرستان موسیقی بانوان تهران در تالار سوره روی صحنه می رود.

هنرستان ارسباران نیز در ساعت های 18:30 و 21:30 میزبان دو گروه کر شامل گروه آوای نیایش (حسین محرمی) و گروه کر مهر وطن (مسعود نکویی) خواهد بود.

کوشک هنر همچنین میزبان دو گروه سرودهای کودکانه ایران و ابن الرضا است.

ولادت نمایشگاه توسط حامد محرنیا و ناصر زینلی در جلسات 19 و 22 و بهمن فرهنگسرایی توسط محسن یگانه در جلسات 19 و 22 ارائه می شود.

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، به همت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی، از بیست و سوم تا بیست و هشتم بهمن ماه برگزار می‌شود. ، امسال. در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی به طور همزمان در تهران و 14 استان دیگر و از دیگر برنامه‌های این دوره جوایز ترانه، جوایز موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی است.

۲۲۰۵۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.