افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی برس های آرایشی و بهداشتی; به نظر شما برای یک آرایش کامل و بی نقص به چند برس نیاز دارید؟

  • کد خبر : 20385
معرفی برس های آرایشی و بهداشتی;  به نظر شما برای یک آرایش کامل و بی نقص به چند برس نیاز دارید؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اگر به دنبال راهی هستید که سایه چشم و پودر خود را به خوبی ترکیب کرده و زیبا به نظر برسانید. باید بگوییم که راه حل این سوال استفاده از برس های آرایشی است. برس های آرایشی به شما کمک می کنند آرایشی جذاب و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اگر به دنبال راهی هستید که سایه چشم و پودر خود را به خوبی ترکیب کرده و زیبا به نظر برسانید. باید بگوییم که راه حل این سوال استفاده از برس های آرایشی است. برس های آرایشی به شما کمک می کنند آرایشی جذاب و طبیعی داشته باشید. این روزها اگر به فروشگاه لوازم آرایشی سر بزنید با انواع برس های آرایش مواجه می شوید و این تنوع می تواند خرید برس را برای شما بسیار چالش برانگیز کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما قبل از خرید برس و ابزار آرایشی این است که ابتدا انواع آنها را بشناسید و سپس عملکرد آنها را بشناسید تا بتوانید خریدی آگاهانه و کارآمد داشته باشید. همه برس های آرایشی از دو ساختار اصلی تشکیل شده اند که جنس و ظاهر هر کدام بسته به کاربرد و سهولت استفاده متفاوت است. ابتدا قبل از خرید هر نوع برس آرایشی، باید تصمیم بگیرید که برای چه نوع کار و قسمتی از صورت به برس نیاز دارید، زیرا همانطور که گفته شد، هر عمل زیبایی یا قسمتی از صورت دارای برس مخصوصی است که فقط برای این مورد است. شغل طراحی شده

فراموش نکنید که اگر انتخاب درستی داشته باشید، برس های آرایش به شما کمک می کنند تا آرایشی جذاب و طبیعی داشته باشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع برس ها و عملکرد آنها آشنا شوید.

برس فن; آرایش تمیز

همانطور که از نام جالب این برس مشخص است، مانند یک پنکه طراحی شده و کاربردهای متعددی دارد. برس فن دارای سر صاف است و برای استفاده از پودرهای سفت کننده و برنز کننده طراحی شده است. البته این برس کاربردهای زیادی دارد مثلا حتی با این نوع برس هم می توانید رژگونه بزنید. می توانید از این برس برای پاک کردن پودر اضافی صورت خود استفاده کنید یا از آن برای برجسته و برجسته کردن گونه های خود استفاده کنید. از این برس برای پخش کرم پودر یا پودرهای روشن کننده نیز استفاده می شود.

انواع برس های آرایشی

انواع برس های آرایشی

برس پودر؛ رایج ترین نوع برس آرایشی.

برس پودری یکی از پرکاربردترین برس های آرایشی است که هر خانم جوانی باید یکی از این برس ها را در کیف آرایش خود داشته باشد. این نوع برس همانطور که از نامش پیداست برای محصولات آرایشی و بهداشتی که به صورت پودر هستند استفاده می شود. مانند رژگونه، پنکیک، فیکسر و غیره. این نوع برس ها دارای موهای بلند و نرم هستند و به راحتی آرایش پودری را روی پوست شما ترکیب می کنند. البته به عنوان مثال می توانید از پد یا همزن زیبایی برای تهیه پنکیک استفاده کنید اما با قلم مو جلوه طبیعی و زیباتری خواهید داشت.

انواع برس های آرایشی

انواع برس های آرایشی

برس سایه؛ چشم های خود را به صورت حرفه ای سایه بزنید

سایه چشم یکی از لوازمی است که در آرایش صورت استفاده می شود و برای زدن آن به چشم نیاز به برس دارید. برای زدن سایه چشم باید از برس های مخصوص استفاده کرد. برس های سایه چشم به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. از انواع برس های آرایش چشم می توان به برس سایه چشم زاویه دار و برس سایه چشم ساده اشاره کرد. می توانید از پدهای سایه نیز برای آرایش سایه یا چشم استفاده کنید، اما استفاده از برس قطعا سایه حرفه ای تری به شما می دهد.

انواع برس های آرایشی

انواع برس های آرایشی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.