افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

سپاهان – الهلال; دیدار پس از 9 سال / زردها به دنبال پیروزی تکان دهنده هستند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 203757
سپاهان – الهلال;  دیدار پس از 9 سال / زردها به دنبال پیروزی تکان دهنده هستند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ بهترین عملکرد را نسبت به تیم های پرسپولیس و نساجی داشت و موفق شد در مرحله گروهی ۱۰ امتیازی شود و به عنوان تیم دوم پس از الاتحاد راهی مرحله حذفی شود. عربستان سعودی . آورده شده سپاهان در مرحله یک […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ بهترین عملکرد را نسبت به تیم های پرسپولیس و نساجی داشت و موفق شد در مرحله گروهی ۱۰ امتیازی شود و به عنوان تیم دوم پس از الاتحاد راهی مرحله حذفی شود. عربستان سعودی . آورده شده

سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف الهلال، دیگر نماینده عربستان برود و بازی رفت روز پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود. این بازی پنجمین بازی رودرروی دو تیم است و در 4 بازی اخیر سپاهان دو برد و الهلال تنها یک برد بردند و یک بازی دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

سپاهان در آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر بازیکنان سرشناس زیادی را به خدمت گرفت تا به تیم کهکشانی فوتبال ایران تبدیل شود، این در حالی است که الهلال از طریق صندوق سرمایه گذاری عربستان توانست ستاره های فوتبال اروپا را جذب کند. آنها در این دیدار کار سختی خواهند داشت.

رامین رضاییان با 4 گل در این فصل از رقابت های آسیایی بهترین گلزن سپاهان است و پس از او رضا اسدی، محمد قربانی و محمدجواد حسین نژاد با 2 گل در رده دوم قرار دارند. در آن سوی زمین و در تیم الهلال، «اسکندر میتروویچ» مهاجم صربستانی این تیم با زدن 5 گل بهترین آمار را در بین هم تیمی های خود دارد.

سپاهان برای این دیدار دو بازیکن اصلی خود محمدجواد حسین نژاد و هادی محمدی را در اختیار ندارد.خوزه مورایسسرمربی این تیم باید یکی از سیاوش یزدانی و محمد قربانی را به عنوان شریک محمد دانشگر در قلب خط دفاعی انتخاب کند و با توجه به غیبت حسین نژاد، احتمال بازی قربانی در خط دفاعی وجود دارد. سیاوش یزدانی به جای این مسابقه مسئولیت بزرگی در این دیدار بسیار حساس بر عهده خواهد گرفت.

بجز نیمار جوان میشل گفت که او تا پایان فصل به دلیل مصدومیت نمی تواند برای الهلال بازی کند دیلدو»، “گرم کولیبالی” و “رنان بزرگآنها در لیست الهلال برای این دیدار حضور ندارند. حضور”رابین کاکومندر خط هافبک الهلال، من برای برایان کار می کنم دابوهافبک سپاهان کار را سخت خواهد کرد و پیام مورد نیاز و خط دفاعی زردپوشان ایران با توجه به اینکه میتروویچ او در راس خط حمله الهلال قرار خواهد گرفت که کار سختی در پیش رو دارد.

«عیسی عباس» و علی اصغر عربی دو بازیکن جدید سپاهان نیز در صورت تمایل می توانند به میدان بروند. مورایس برای استفاده در بازی با الهلال. سپاهان و الهلال پس از 9 سال دوباره مقابل هم قرار می گیرند و باید دید سپاهان می تواند به ناکامی تیم های ایرانی مقابل تیم های عربستانی پایان دهد یا خیر.

قضاوت این دیدار بر عهده «احمد» است آل علی» داور کویتی قضاوت دیدار ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا را بر عهده خواهد داشت و حالا این داور برای دومین بار در کمتر از یک ماه دیگر یک بازی حساس را برای فوتبال دوستان ایرانی قضاوت خواهد کرد.

بازی برگشت دو تیم روز پنجشنبه 12 اسفندماه به میزبانی الهلال شهر ریاض برگزار می شود. چهار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا مشخص می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.