افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
6

امیدهای پلی آف USC در بازی عنوان Pac-12 متوقف می شود

  • کد خبر : 2037
امیدهای پلی آف USC در بازی عنوان Pac-12 متوقف می شود

تروجان ها آماده لشکر کشی به CFP بودند، اما کالب ویلیامز و دفاع سخت USC توسط یوتا متوقف شدند. لاس وگاس – در پایان یک دوی 59 یاردی در نهمین بازی تهاجمی USC در بازی قهرمانی Pac-12 شنبه – یک سرعت انحرافی و تکل شکن که باید آخرین شک کنندگان را در مورد برنده شایسته […]


تروجان ها آماده لشکر کشی به CFP بودند، اما کالب ویلیامز و دفاع سخت USC توسط یوتا متوقف شدند.

لاس وگاس – در پایان یک دوی 59 یاردی در نهمین بازی تهاجمی USC در بازی قهرمانی Pac-12 شنبه – یک سرعت انحرافی و تکل شکن که باید آخرین شک کنندگان را در مورد برنده شایسته جایزه Heisman – کالب ویلیامز متقاعد می کرد. احساس بدی در همسترینگ خود داشت.

آیا تا به حال یک کش قدیمی دارید؟ ویلیامز با لبخندی طعنه آمیز گفت. “این چیزی شبیه به آن است.”

یک نوار لاستیکی قدیمی در حال شکستن. به قول لینکلن رایلی، مربی یو‌سی‌سی، مدافع او در بازی «همسترینگ» را ترک کرد. این آغاز یک سلسله بلایای آبشاری بود که به قیمت به دست آوردن قهرمانی Pac-12 و حضور در پلی آف فوتبال کالج برای تروجان ها تمام شد. پس از اینکه USC در سه مالکیت اول خود برای برتری 17-3 گلزنی کرد، همه چیز در یک شکست 47-24 در برابر دشمن یوتا به هم ریخت که توسط هواداران ایالت اوهایو در همه جا جشن گرفته شد. به نظر می رسد که باکی ها به دلیل این نتیجه به CFP پشتیبان شده اند.

در حالی که ویلیامز در بقیه بازی گام برداشت، او گفت که سعی کرده از چیزی پیروی کند که یک بار کوبی برایانت گفته بود: “بازی بزرگتر از آن چیزی است که شما احساس می کنید.” ویلیامز در آنجا آویزان شد و به معامله ادامه داد. رایلی در یک نقطه از او پرسید که آیا او حتی 50 درصد سالم است و آیا میلر ماس پشتیبان باید وارد بازی شود یا خیر. رایلی گفت: «او حتی نزدیک به 50 درصد هم نبود. او به من اجازه نداد او را بیرون بیاورم. حتی اجازه نمی دهد او را در آخر بیرون بیاورم [after the game was out of hand]. … S—، این یکی از جسورانه ترین اجراهایی است که تا به حال دیده اید.”

USC QB Caleb Williams در اوایل بازی روز شنبه مصدوم شد، اما به بازی ادامه داد.

برایان روتمولر/آیکون اسپورت وایر از طریق گتی ایماژ

تمام جرات از ویلیامز، هیچ افتخاری برای USC نیست. و بدون دفاع بدون تکل زدن بدون بسته بندی بدون بردن دوندگان به زمین امیدی به رقابت برای یک واحد قهرمانی کشور نیست که دفاع درست شود.

USC تحت هدایت رایلی و گروه مستعد نقل و انتقالاتش با عجله راهی طولانی را طی کرد و از 4-8 سال گذشته به 11-1 رسید و رتبه 4 را به این بازی رساند. اما، در نهایت، تروجان‌ها به بسیاری از تیم‌های رایلی اوکلاهاما شباهت داشتند، بدون داشتن سختی فیزیکی لازم برای کسب قهرمانی‌های ملی، از آن‌ها عبور کردند و دفاعی را پشت سر گذاشتند. یوتا، در عین حال، میانگین 9.4 یارد در هر بازی را کسب کرد.

رایلی باید طولانی و سخت فکر کند که آیا الکس گرینچ، هماهنگ کننده دفاعی را که در سه فصل آخر اوکلاهاما نیز دی سی او بود، حفظ کند یا خیر. این یک واحد متزلزل در تمام فصل بود، و با پیش رفتن این بازی در برابر یوتس سخت‌گیر، کاملاً از بین رفت. همانطور که دقیقاً زمانی که یوتا در ماه اکتبر در سالت لیک سیتی USC را با نتیجه 43–42 شکست داد، یوتاها در پنج مورد از 6 مالکیت آخر خود گلزنی کردند. آنها به سادگی به تروجان ها ضربه زدند تا زمانی که تروجان ها دیگر نخواستند دست به کار شوند.

کامرون رایزینگ، مدافع یوتا گفت: «ما در مورد تحمیل اراده خود صحبت کردیم. “و این کاری است که ما انجام دادیم.”

هر دو کوارتربک شنبه درخشان بودند. ویلیامز 363 یارد و سه تاچ داون پرتاب کرد و یک پا را در بیشتر زمان بازی کشید. Rising 310 یاردی و سه TD پرتاب کرد و پس از زدن یک ضربه بد (اما تمیز) در کوارتر سوم که کلاه خود را به پرواز درآورد، تنها با از دست دادن یک بازی سختی خود را نشان داد. اما ویلیامز کسی بود که پیامی روی ناخن هایش داشت که در نهایت به او بازگشت. او “F— Utah” را روی ارقام خود نقاشی کرد، چیزی که رایزینگ گفت وقتی از او در مورد آن سوال پرسیدند متوجه نشد.

رایزینگ گفت: “من یک s— نمی دهم.” او می‌تواند هر چیزی را که می‌خواهد روی آن بگذارد، همان چیزی است که هست. … امیدوارم او آن را دوست داشته باشد.”

در نهایت USC با بازی در این بازی جریمه شد. بازی های قهرمانی کنفرانس امسال فقط به عنوان یک خطر مضاعف برای قهرمانان فصل عادی SEC (گرجستان)، Big Ten (میشیگان)، Big 12 (TCU) و USC در اینجا در Pac-12 عمل می کند. آنها چهار نفر برتر در رده بندی پلی آف فوتبال کالج بودند، در حالی که نزدیکترین تعقیب کنندگان آنها – شماره. 5 ایالت اوهایو و شماره 6 آلاباما – آخرین بازی های خود را در آخر هفته گذشته انجام داده بودند. بهترین تیم‌ها فقط می‌توانستند در رده‌بندی مسیر خود را پایین بیاورند و فرصتی را برای کسی که بازی قهرمانی را انجام نداده است، باز کنند.

و اکنون، ایالت اوهایو ظاهراً ذینفع از دست دادن USC است. “مربی [Ryan] روز، شما خوش آمدید. ایالت اوهایو که در بازی آخر خود توسط میشیگان در خانه با 22 امتیاز شکست خورده بود، از طریق در پشتی به پلی آف می رود.

با این حال، غیرممکن است که برای USC بسیار متاسف باشید، زیرا یوتا کاملاً به این شکل حمل شد. اگر تروجان ها در حالی که ویلیامز سه ربع در حال لنگیدن بود، با یک تاچ داون شکست می خوردند، ناعادلانه بود. وقتی در یک بازی 47 را رها می‌کنید، می‌دانید که باید برنده شوید شما مشکل، نه یک سیستم مسئله. تمام صحبت های پلی آف که در اطراف USC می چرخید، و این واقعیت که تروجان ها با وجود باخت در سالت لیک سیتی مورد توجه قرار گرفتند، فقط نوعی غذای انگیزشی بود که ویتینگهام همیشه هوس برنامه ای داشت که خود را با بوت استرپ هایش بالا می برد.

یوتا برای دومین فصل متوالی در رز باول به عنوان قهرمان Pac-12 بازی خواهد کرد.

استیو مارکوس / AP

ویتینگهام گفت: “ما یک جلسه تیمی داشتیم و در مورد اینکه آیا باید حتی برای شروع بازی حاضر شویم یا خیر، رای دادیم، زیرا آنها قبلاً به پلی آف می رفتند.” “ما یک تراشه کوچک روی شانه هایمان داشتیم.”

برای دومین سال متوالی، یوتس بر Pac-12 حکومت می کند و در رز بول بازی خواهد کرد. آنها یک قهرمان محبوب در سراسر لیگ هستند، زیرا مدرسه‌ای را که برای Big Ten در سال 2024 بلیط Pac-12 را دریافت کرده بود، نابود کردند.

و با وجود تمام پیشرفت هایی که USC تحت رهبری رایلی انجام داده است، واضح است که چقدر بیشتر باید انجام شود. سه تیم پلی آف او در اوکلاهاما در بازی های نیمه نهایی شکست خوردند که در آن 63 امتیاز مقابل LSU در سال 2019، 45 امتیاز به آلاباما در سال 18 و 54 امتیاز (در وقت اضافه) به جورجیا در سال 17 تسلیم شدند. رایلی توسعه‌دهنده برجسته این ورزش و یک دانشمند تهاجمی است، اما برای بردن در پایان فصل به چیزی بیش از بازی‌های زیبای توپ و امتیاز نیاز است.

متوقف کردن بقیه بچه ها نیز مهم است.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

  • Forde: Pac-12’s Resurgence در نمایش کامل در بازی عنوان کنفرانس
  • جانسون: پیش بینی هر بازی قهرمانی کنفرانس
  • پرچم‌های قرمز گذشته هیو فریز دوباره در کانون توجه قرار گرفت
  • Dellenger: Rose Bowl برای موافقت با گسترش پلی آف



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.