افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

اگر یارانه بهمن خود را واریز نکرده اید حتما بخوانید

  • کد خبر : 203610
اگر یارانه بهمن خود را واریز نکرده اید حتما بخوانید

۱۴۰۲/۱۱/۲۶ ۰۲:۱۵:۵۴ | | کد خبر: 54421 تاریخ واریز یارانه ها از این ماه تغییر کرده و سازمان هدفمندسازی یارانه ها دلیل این تغییر جدول زمانی را انضباط زمان پرداخت یارانه ها اعلام کرده است. به گزارش ساعت 9 صبح؛ پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر پرداخت یارانه معیشتی از بهمن ماه سال جاری، در راستای […]

تاریخ واریز یارانه ها از این ماه تغییر کرده و سازمان هدفمندسازی یارانه ها دلیل این تغییر جدول زمانی را انضباط زمان پرداخت یارانه ها اعلام کرده است.

به گزارش ساعت 9 صبح؛ پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر پرداخت یارانه معیشتی از بهمن ماه سال جاری، در راستای اهداف دولت سیزدهم و توجه حداکثری به اقشار محروم جامعه، مرحله یکصد و پنجاه و ششم یارانه بر اساس عشریه ابلاغی از سوی وزارت تعاون صورت گرفت. ، کار و رفاه اجتماعی به سرپرستان خانوار پرداخت می شود. دهک اول تا سوم کل کشور از ساعت 24 روز چهارشنبه 25 بهمن ماه قابل واریز و برداشت است.

در نتیجه در صورتی که سرپرستان خانوار از دهک های اول تا سوم باشند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر به حساب آنها واریز می شود.

همچنین براساس اعلام سازمان هدفمندسازی کمک‌های بلاعوض، پرداخت‌های این سازمان براساس برنامه زمان‌بندی از بهمن ماه واریز می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این سازمان پیش از این در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که به منظور تسریع در پرداخت یارانه ها و مستمری های موضوع قانون هدفمندی یارانه ها، پرداخت ها از این سازمان طبق برنامه زمان بندی زیر از ماه جاری انجام می شود. پس اگر هنوز یارانه به شما پرداخت نشده است، نگران نباشید، به زودی پرداخت می شود4972306همه خانوارها طبق جدول زیر پرداخت می شوند.

منبع: همشهری آنلاین


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.