افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

همایش «کاروان عصر ظهور» با حضور 2120 نفر برگزار شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 203604
همایش «کاروان عصر ظهور» با حضور 2120 نفر برگزار شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بانوان مددجویان خانه امداد با عنوان کاروان مسافران عصر ظهور با حضور ۲ هزار و ۱۲۰ نفر از مددجویان خانه امداد از سراسر کشور و با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس سازمان امداد و نجات کمیته امداد و علی آقا محمدی معاون وزیر کشور در طرح توانمندسازی زاغه نشینان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش ملی بانوان مددجویان خانه امداد با عنوان کاروان مسافران عصر ظهور با حضور ۲ هزار و ۱۲۰ نفر از مددجویان خانه امداد از سراسر کشور و با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس سازمان امداد و نجات کمیته امداد و علی آقا محمدی معاون وزیر کشور در طرح توانمندسازی زاغه نشینان در مشهد برگزار شد.

رئیس کمیته امداد گفت: این همایش ملی با حضور 2120 زن مددکار از خانه های امداد سراسر کشور تحت عنوان کاروان مسافران عصر ظهور با هدف توانمندسازی بانوان مناطق کم برخوردار خانه های امداد برگزار شد.

وی تصریح کرد: با ناویاران در این برنامه سه روزه خانه های امداد علاوه بر دوره های مختلف از کلاس های هلال احمر و سایر مهارت های لازم بهره مند می شوند.

بختیاری با بیان اینکه تعداد زیادی از این بانوانی که در این اردو حضور داشتند زائران اولیاء هستند، تاکید کرد: امروز روز میلاد قمر است. تبدیل شود هاشم (به) به اتفاق جناب علی بن موسی رضایت (به) با عنوان زائران عصر ظهور در شب ولادت امام زمان (عج)به) و این زنان به عنوان پرچمدار در این زمینه فعالیت می کنند.

رئیس کمیته امداد در نشست بانوان خانه های امداد خاطرنشان کرد: طرح محله 2020 در محله های کم برخوردار و در مناطق محروم با همکاری هلال احمر، کمیته امداد و سازمان بهزیستی اجرا می شود. در این رویداد مهم همه نهادهای اجرایی مانند وزارت کشور، نیروی انتظامی و سایر سازمان ها در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: در برنامه 2020 بر مناطقی تمرکز شده است که علاوه بر محرومیت، آسیب های اجتماعی نیز دیده است. ویژگی طرح 2020 این است که جوانان پیشتاز این حرکت هستند و آسیب ها و ناهنجاری ها با کمک جوانان اصلاح می شود.

بختیاری تصریح کرد: در این طرح همه دستگاه های اجرایی اقدامات ارزنده ای انجام دادند، به عنوان مثال موفقیت های زیادی در بیمه سلامت با تلاش دولت سیزدهم با محوریت برنامه 2020 حاصل شد.

رئیس کمیته امداد طرح 2020 را الگوی موفقیت در جامعه دانست و افزود: خدا را شکر تحول بزرگی رخ داد و این طرح را به الگوی موفقیت در کشور تبدیل کرد. با اجرای طرح 2020 تعداد زیادی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل به مدرسه باز می گردند. برگرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.