افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

نماینده ای از انتخابات مجلس انصراف داد

  • کد خبر : 203493
نماینده ای از انتخابات مجلس انصراف داد

به گزارش مانیبان، در متن استعفای نماینده مردم خواف و رشتخوار آمده است: «نام خدای مهربان» مردم اصیل و ولایت مدار حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار سلام ضمن تبریک سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از شرکت پرشور مردم عزیز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعیاد بزرگ شعبانیه و تشکر از مردم عزیز […]


به گزارش مانیبان، در متن استعفای نماینده مردم خواف و رشتخوار آمده است:

«نام خدای مهربان»

مردم اصیل و ولایت مدار حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار

سلام

ضمن تبریک سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از شرکت پرشور مردم عزیز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعیاد بزرگ شعبانیه و تشکر از مردم عزیز حوزه انتخابیه که اینجانب را به امانت گذاشتند. با وظيفه سنگين نمايندگي مجلس شورا به اطلاع شما مي رساند كه استعفا مي دهم. اعلام کرده ام که در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی شرکت خواهم کرد و از همه مردم بزرگوار تقاضای حضور دارم. در پای صندوق های رای و انتخاب محترمانه و درست.

همانطور که اشاره کردید طی مدت گذشته اقدامات گسترده ای در زمینه روکش آسفالت راه های مواصلاتی، اجرای قطعات 1 و 10 از محور سنگان به تربت حیدریه و انعقاد قرارداد برای طرفین 9 و 2 انجام شد. ، جذب بیش از 100 میلیارد نفر از اهالی حقوق دولتی از معادن، تجهیز بیمارستان ها و اورژانس ها و شبکه بهداشت و درمان، گازرسانی به تمامی روستاهای حوزه انتخابیه، شناسایی روستاها و شهرهای مواجه با تنش آب برای رفع مشکل توسط قرارگاه امام(ره). حسن مجتبی (ع) در دو سال، آغاز ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر، احداث چمن مصنوعی در چندین نوبت مردم با اعطای اعتبار به شهرداری ها، جذب کمک های مالی به محرومان در چندین نوبت. ، ده ها مدرسه، کلاس و سالن ورزشی را با کمک معادن شهر ساختند.

از آنجایی که در طول یکسال گذشته از سر کسالت نتوانستم در جمع مردم عزیز حضور داشته باشم و در انجام وظایف محوله کوتاهی کرده ام، لذا از همه مردم بزرگوار حوزه عذرخواهی نموده و از جنابعالی تقاضا دارم. بخشش .

ضمناً از مردم بزرگوار، مسئولین محترم ادارات و نهادها، ائمه محترم جماعات و جماعات جمعه، مدیران و کارکنان ادارات که در این مدت با اینجانب همراهی و همکاری نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم و آرزومندم موفقیت و سربلندی برای همه عزیزان خداوند متعال

شهرهای خواف و رشتخوار در شورای اسلامی نماینده دارند و خواف مرکز حوزه های انتخاباتی این دو شهر است.

منبع: ایسنا


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.