افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

ارزش بازار PEPE تنها در 5 روز 1 میلیارد دلار کاهش یافت + بررسی خرید و فروش پپه

  • کد خبر : 20336
ارزش بازار PEPE تنها در 5 روز 1 میلیارد دلار کاهش یافت + بررسی خرید و فروش پپه

در هفته گذشته قیمت میم سکه PEPE در شیب نزولی قرار داشت و ارزش بازار آن نیز نسبت به اوج 1.82 میلیارد دلاری خود در 6 می (16 اردیبهشت) 1.1 میلیارد دلار کاهش یافت. با وجود کاهش قیمت این میم کوین، چنین داده هایی نشان می دهد که برخی کیف پول های بزرگ همچنان در […]

در هفته گذشته قیمت میم سکه PEPE در شیب نزولی قرار داشت و ارزش بازار آن نیز نسبت به اوج 1.82 میلیارد دلاری خود در 6 می (16 اردیبهشت) 1.1 میلیارد دلار کاهش یافت. با وجود کاهش قیمت این میم کوین، چنین داده هایی نشان می دهد که برخی کیف پول های بزرگ همچنان در حال خرید این توکن بحث برانگیز هستند.

گزارش کردن کوین تلگرافقیمت توکن PEPE طی پنج روز از 6 تا 10 می بیش از 56 درصد کاهش یافت و از اوج 0.00000431 دلار به 0.0000193 دلار رسید. روند نزولی قیمت PEPE باعث شده تا ارزش بازار این توکن از قله 1.82 میلیارد دلاری به 820 میلیون دلار کاهش یابد.

نمودار ارزش بازار توکن PEPE – منبع: CoinGecko

شرکت تحقیقاتی Matrixport در گزارشی افت قیمت اخیر را به فروش سنگین معامله گران بزرگ به سرمایه گذاران خرد نسبت داده است. ظاهرا معامله گران بزرگ پس از اضافه شدن توکن پپه به لیست معاملاتی صرافی بایننس و افزایش علاقه سرمایه گذاران خرد، دارایی های خود را می فروشند.

عملکرد توکن PEPE در ساعات معاملات مناطق مختلف - منبع: Matrixport
عملکرد توکن PEPE در ساعات معاملات مناطق مختلف – منبع: Matrixport

علاوه بر این، بر اساس داده های این گزارش، سهم بسیار زیادی از رشد قابل توجه توکن PEPE از زمان عرضه آن در 14 آوریل (25 آوریل) در ساعات فعالیت معامله گران آسیایی با 3657 درصد از 9071 درصد بوده است. افزایش قیمت این میم سکه تا 8 می (18 اردیبهشت) به دلیل فعالیت این معامله گران.

بیشتر بخوانید: کاهش اخیر قیمت PEPE باعث شد یکی از نهنگ های آن نیم میلیون دلار ضرر کند

علاوه بر این، تنها 24 ساعت پس از اضافه شدن توکن PEPE به صرافی بایننس، میزان سپرده های اتریوم به بالاترین سطح خود از نوامبر 2021 رسیده است.

به گفته شرکت تحلیل احساسات، این اتفاق به دلیل فروش توکن PEPE و تبدیل آن به اتر در صرافی های غیرمتمرکز مانند UniSwap و One Inch توسط معامله گران رخ داده است.

توییت احساسات
منبع: توییتر

علیرغم کاهش شدید قیمت PEPE در هفته گذشته، برخی از نهنگ های بزرگ در دنیای ارز دیجیتال همچنان این توکن را با قیمت های پایین خریداری می کنند.

بیشتر بخوانید: کدام کیف پول ها بیشترین تراکنش های توکن PEPE را دارند؟

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی Lookonchain، نهنگی به نام Machi Big Brother در چهار روز گذشته در مجموع 73.4 اتر (137000 دلار) از میم Pepe Coin با میانگین قیمت خرید 0.000002082 دلار خریداری کرده است.

توئیت lookonchain
منبع: توییتر

با وجود افت قیمت پپه، پلتفرم تحلیلی مساری در توییتی اعلام کرده است که الگوی رشد پپه مشابه شیبا توکن است. به گفته مساری، این memecoin از نظر قیمت متوسط ​​بسیار سریعتر از این الگوی رشد عبور می کند.

توییت ماساری
منبع: توییتر

در حالی که سایر memecoin ها، از جمله Dogecoin و Shiba، از محبوبیت خود در یکی دو سال گذشته برای گسترش و ارائه کاربردهای بیشتر استفاده کرده اند، به نظر می رسد توسعه دهندگان Pepe هیچ برنامه ای برای این کار ندارند.

بیشتر بخوانید: فعالیت مشکوک نهنگ های توکن PEPE; آیا تیم پروژه سرمایه گذاران را فریب می دهد؟

به گفته تیم توسعه ناشناس Pepe، این میم سکه هیچ کاربردی ندارد و صرف طنز آن دلیل خوبی برای هجوم سرمایه گذاران است. وب سایت PEPE این میم کوین را به شرح زیر توصیف می کند:

PEPE یک میم سکه بدون ارزش ذاتی و بدون بازگشت سرمایه (ROI) مورد انتظار است. هیچ تیم توسعه یا نقشه راه رسمی وجود ندارد. این توکن کاملا بی فایده است و فقط برای سرگرمی ساخته شده است.

این مقاله تنها ترجمه منابع خبری است و توصیه ای برای خرید، فروش یا سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نیست.

سر و صدای سکه های میم مانند پپه عواقبی نیز دارد که می توانید در این مقاله و این مقاله بخوانید.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-11 14:36:11

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.