افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

حتی آرایشگر هم نمی تواند آرایش را تا 30 ساعت ثابت نگه دارد / اما با این کرم پودرها ممکن است

  • کد خبر : 203165
حتی آرایشگر هم نمی تواند آرایش را تا 30 ساعت ثابت نگه دارد / اما با این کرم پودرها ممکن است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب، عید نزدیک است و به احتمال زیاد، دیدنی‌ها و بازدیدهایی برای خود دارید. مثلاً می توان صبح برای صرف صبحانه به کتفیا رفت و سپس به عید دیدنی رفت و تا عصر ماند و برای شام به مهمانی دیگری رفت. خوب، بدون شک، هیچ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب، عید نزدیک است و به احتمال زیاد، دیدنی‌ها و بازدیدهایی برای خود دارید. مثلاً می توان صبح برای صرف صبحانه به کتفیا رفت و سپس به عید دیدنی رفت و تا عصر ماند و برای شام به مهمانی دیگری رفت. خوب، بدون شک، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید آرایش خود را تجدید کنید و چهره ای را که آرایش از دست داده است، زیبا، مراقبت شده و تمیز جلوه دهید!

پس چه باید کرد؟ در اینجا بستگی به خود شما بانوی عزیز دارد که چقدر سلیقه و هوش داشته باشید و از محصولات مناسب استفاده کنید. از سوی دیگر، ترفندهای آرایش مهم هستند، که باز هم به میزان توجه شما به آرایش مربوط می شود، به اینکه چقدر برای شما اهمیت دارد که آرایش تمیز و مرتب بماند یا اینکه از بین برود.

کرم پودر یکی از مهم ترین قسمت های هر آرایشی است که ماندگاری و کیفیت آن می تواند تاثیر مستقیمی بر زیبایی هر آرایشی داشته باشد. شک نکنید که قدرت ماندگاری کرم پودر در حل مشکل شما موثر و مفید است. زیرا با انتخاب کرم پودری 24 ساعته که پایدار بوده و از روی پوست جدا نمی شود، به راحتی می توانید ساعت ها به مهمانی ها و قرارهای خود بروید و نگران ریزش آرایش خود نباشید.

حالا راه حل چیست؟ مقاله ما را دنبال کنید تا با چند کرم پودر مناسب، ماندگار و آسان برای استفاده آشنا شوید!

از کرم پودر ضد آب Ruby Sun استفاده کنید

این کرم پودر میون خانوما توانسته به محبوبیت خوب و قابل توجهی دست یابد که با توجه به داشتن SPF 30 و پوشش دهی خوب، کارایی خود را ثابت کرده است. کرم پودر روبی سان برای انواع پوست مناسب است، چون ضد آب است، می توانید روی ماندگاری آن حساب کنید.

قیمت این کرم پودر 230 تا 250 هزار تومان است.

کرم پودر 24 ساعته

کرم پودر 30 ساعته رو دیدی؟ خود Maybelline

افراد کمی هستند که برند Maybelline را نشناسند. ماندگاری کرم پودر 24 ساعته بسیار رایج است، اما به ندرت کرم پودری را می توان یافت که 30 ساعت دوام داشته باشد و همچنان بتواند زیبایی خود را حفظ کند! بسیاری از خانم ها از محصولات آرایشی میبلین رضایت دارند و آنها را در اقلام مختلف می پسندند.

قیمت این کرم پودر بین 400 تا 550 هزار تومان متغیر است!

کرم پودر 24 ساعته

آیا پوست طبیعی و مات می خواهید؟ ایادورا را بزنید

کرم پودر ایزادورا یک محصول سوئدی است که برای انواع پوست مناسب است و در نهایت بافتی مخملی و نرم را به شما می دهد که بیشتر خانم ها دوست دارند. ایزدورا می تواند به خوبی پوست را مرطوب کند و پوست را جوان نگه دارد زیرا از پیری جلوگیری می کند. اما قبل از استفاده از این کرم پودر حتما از مرطوب کننده استفاده کنید. ایزدورا همچنین می تواند چین و چروک ها را به خوبی بپوشاند.

قیمت این کرم پودر حدود 400 هزار تومان است.

کرم پودر 24 ساعته

به کرم پودر جوان کننده توجه کنید. بی نظیره

کرم پودر نوت نیز یکی از پرطرفدارترین کرم پودرها بوده و ماندگاری بالایی دارد. این محصول دارای آرگان و پروتئین است که از ویژگی های آن می باشد. لطفا توجه داشته باشید که کرم پودر می تواند برای مدت طولانی روی پوست بماند و از طرفی حاوی SPF 15 می باشد و دارای رنگ های بسیار متنوعی است که هر سلیقه ای را برآورده می کند.

قیمت کرم پودر نوت از 350 تا 400 هزار تومان است.

کرم پودر 24 ساعته



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.