افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی از امروز اعمال می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 202943
محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی از امروز اعمال می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تردد موتورسیکلت ها به استثنای موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات از ساعت 12 ظهر چهارشنبه (25 بهمن) تا ساعت 6 صبح روز شنبه (28 بهمن) از محورهای کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است. ، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس. در محور کندوان در صورت وجود […]

به گزارش خبرنگار مهر، تردد موتورسیکلت ها به استثنای موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات از ساعت 12 ظهر چهارشنبه (25 بهمن) تا ساعت 6 صبح روز شنبه (28 بهمن) از محورهای کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است. ، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس.

در محور کندوان در صورت وجود ترافیک سنگین و اعلام مقامات پلیس راه، روز چهارشنبه تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از ساعت 15 و از ساعت 17 الی 12 از روی پل زنگوله ممنوع است. ” (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس یکطرفه خواهد بود.

مرکز مدیریت راه های کشور از ساعت 14 روز جمعه (27 بهمن) از بزرگراه تهران – شمال به سمت چالوس، محدودیت تردد قطعی برای انواع وسایل نقلیه را اعلام کرد.

بر این اساس از ساعت 15 روز جمعه و از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود و از ساعت 17 این روز یک. -جاده مرزن آباد به تهران (از شمال به جنوب).

لازم به ذکر است این طرح از ساعت 23 به اتمام رسید و تردد خودروها از پل زنگوله به سمت مرزن آباد دو طرفه خواهد بود و تردد برای اهالی و مردم محلی از جاده قدیم کرج – چالوس تا پل زنگوله آزاد است. .

در محور هراز و در صورت افزایش حجم تردد و اعلام ماموران پلیس راه، محدودیت های یک طرفه برای رفت و برگشت از محدوده روز جمعه محدود می شود. فروش تا پلیس لاریجان و بالعکس انجام می شود. مرکز مدیریت راه های کشور تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون به جز وسایل نقلیه حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد تمامی تریلرها از محور هراز را ممنوع اعلام کرد. .

لازم به ذکر است تردد کامیون ها و کامیون ها به استثنای وسایل نقلیه حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز پنجشنبه و جمعه از هراز ممنوع است. محور.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.