افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عطر گران است، اما بوته به سرعت محو می شود، تقصیر پوست شماست، نه او / ترفندهایی برای ماندگار کردن آن

  • کد خبر : 202829
عطر گران است، اما بوته به سرعت محو می شود، تقصیر پوست شماست، نه او / ترفندهایی برای ماندگار کردن آن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شنیده اید که عقل ملت در چشم اوست؟ خب این روزها این مشکل بیشتر از هر زمان دیگری دیده می شود و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا خوش سلیقه و شیک دیده شوید و در عین حال فردی باشید که از نظر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شنیده اید که عقل ملت در چشم اوست؟ خب این روزها این مشکل بیشتر از هر زمان دیگری دیده می شود و شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا خوش سلیقه و شیک دیده شوید و در عین حال فردی باشید که از نظر ظاهری هم بسیار خوش قلب و شوخ باشد. تا اینطور محبوب شود. خب خیلی ها این راه را می روند و محبوب می شوند، اما ظاهر شدنی است، اما هر چقدر در یک فیلم بازی کنید، اخلاق از بین می رود. آنها را بشناسید تا بتوانید آنها را واقع بینانه تری ببینید، زیرا سبک ظریف همکارتان اگر اخلاق نداشته باشید نمی تواند تاثیر خاصی بر کیفیت کار شما بگذارد.

حالا بیایید از این موضوع بگذریم و به سراغ یک موضوع مهم سبکی برویم که به نظر خیلی ها جذاب بود و آن انتخاب عطر و ادکلن است، به این معنی که شما یک استایل ساده و ارزان دارید، اما عطر خوبی از خود به جا می گذارید، می توانید در آن زیبا به نظر برسید. چشم خیلی ها، پس انتخاب درست می تواند بسیار مهم باشد، اما گاهی پیش می آید که انتخاب شما در عطر و ادکلن بسیار معطر و حتی گران است، اما مشکل اینجاست که بوی مطبوعی که استفاده می کنید ماندگاری زیادی ندارد و بسیار محو می شود. به سرعت. خب این موضوع واقعا در ذهن است، به همین دلیل در این مقاله سعی می کنیم در مورد پاسخ این سوال با شما صحبت کنیم، یعنی چه کار کنیم تا عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد. پس با ما همراه باشید

برای ماندگاری عطر چه کنیم؟ قبل از استفاده پوست خود را مرطوب کنید.

یک سری تحقیقات انجام شده است که طی آن ثابت شده است که ماندگاری ادکلن روی پوست هایی که رطوبت بیشتری دارند نسبت به پوست خشک بیشتر است و وقتی عطر شما با رطوبت پوست ترکیب می شود ماندگاری بیشتری دارد و روی بدن شما باقی می ماند. . . برای مدت طولانی تری، از طرفی اگر پوست شما خشک است، عطر شما مانند هر مایع دیگری تبخیر می شود و مولکول های آن از بدن شما جدا می شود، بنابراین اگر پوست خشکی دارید، بهتر است عطر را روی قسمتی که می خواهید بمالید. قبل از استفاده از عطر و مرطوب کننده استفاده کنید، برای این کار بهتر است از لوسیون های بدون روغن مصنوعی استفاده کنید.

برای ماندگاری عطر چه کنیم؟

برای ماندگاری عطر چه کنیم؟ بلافاصله بعد از دوش گرفتن عطر بزنید.

موضوعی که در استفاده از عطر و ادکلن باید به آن توجه کنید زمان استفاده از آنهاست البته نه برای چه مناسبتی بلکه در چه حالتی از آنها استفاده می کنید که یکی از بهترین زمان ها برای استفاده است. استفاده از عطر برای مشاهده ماندگاری فوق العاده بوی آن بلافاصله بعد از استحمام توصیه می شود.

چون در حال حاضر عطر را دارید روی پوست کمی مرطوب و البته تمیز استفاده می‌کنید، هر دو باعث ماندگاری بوی آن می‌شوند، بنابراین بهتر است بعد از حمام بدن خود را به خوبی خشک کنید و از لوسیون مناسب برای مرطوب کردن پوست استفاده کنید. و سپس عطر خود را در فاصله ای مناسب و در نقاطی که نبض دارند و برای مدت طولانی از رایحه آن لذت می برند بمالید.

برای ماندگاری عطر چه کنیم؟

برای ماندگاری عطر چه کنیم؟ از هر عطر فصلی استفاده کنید.

شرایط مختلفی می تواند روی ماندگاری عطر تاثیر بگذارد که یکی از آنها رطوبت بود و حال به دیگری اشاره می کنیم و آن انتخاب صحیح عطر برای هر فصل است پس بهتر است عطری را انتخاب کنید که مناسب باشد. برای آن فصل، به عنوان مثال. در فصول سرد سال عطرهای گرم با رایحه دودی و چوبی را انتخاب کنید تا ماندگاری خاص و منحصر به فرد آن ها را روی بدن خود ببینید. همچنین در فصول گرم سال بهتر است رایحه‌های تازه مانند اقیانوسی، مرکباتی و میوه‌ای را انتخاب کنید تا در ترکیب با دمای بدن، بوی خوبی به مشام برسد، پخش شود و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

برای ماندگاری عطر چه کنیم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.