افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

حداکثر سبک نگین معتضدی در اکران رقص روی شیشه; دوست دختر جدید سینما چه پوشه رنگارنگی!

  • کد خبر : 20250
حداکثر سبک نگین معتضدی در اکران رقص روی شیشه;  دوست دختر جدید سینما چه پوشه رنگارنگی!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز نگین معتضدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد 12 مهر 1364 در تهران است که فعالیت هنری خود را از سال 1387 آغاز کرد و در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در این سریال به ایفای نقش پرداخت. «گوسیر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز نگین معتضدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران متولد 12 مهر 1364 در تهران است که فعالیت هنری خود را از سال 1387 آغاز کرد و در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در این سریال به ایفای نقش پرداخت. «گوسیر رانها»، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم بیفتد» و همچنین در قسمت «چهارگاه» سریال «روزهای بهتر». جالب است بدانید که نگین معتضدی حضور خود در عرصه هنر را با ورود خواهرش به این عرصه و الگوبرداری از او آغاز کرد و از خواهرش به عنوان الگو یاد می کند. او گفته است که از کودکی همان کاری را می کرد که طلا انجام می داد. وی همچنین خاطرنشان کرد که با وجود علاقه اولیه به دامپزشکی، با حضور در صحنه تئاتر و آشکارسازی علاقه خود به بازیگری روی آورده است. حال شاید جالب باشد بدانید که این بازیگر بیشتر به خاطر سبک های آنی و بحث برانگیزش شناخته می شود تا بازیگری. این بازیگر جوان بارها به دلیل طرز لباس پوشیدنش مورد انتقاد شدید قرار گرفته است اما همچنان جسورانه و رنگارنگ لباس می پوشد.

البته بد نیست بدانید که این بازیگر برای انتخاب لباس خود به استایل حداکثری و کژوال تکیه می کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جنجالی ترین استایل های ناگین معتضدی آشنا شوید.

نگین معتضدی

سبک نهایی و جسورانه ناگین معتضدی در اکران فیلم Dance on Glass

نگین معتضدی یکی از بازیگران جذاب و خوش تیپی است که شاید نام او را نشناسید. اما مطمئنا فیلم ها و سریال های او را در تلویزیون دیده اید یا همانطور که گفتیم با لباس های جنجالی و حداکثری او در اینستا مواجه شده اید. در مورد حداکثر استایل خوب است بدانید که در اوایل دهه 1990 زمانی که طراحان مد ژاپنی سبک طراحی مینیمال را به صنعت مد جهان معرفی کردند، بعدها برخی از طراحان حداکثر سبک را در تقابل با این سبک در مد و فشن معرفی کردند. صنعت. افراطی، نوآوری، پیچیدگی، بی دقتی و فرم های اغراق آمیز از مهم ترین ویژگی های استایل ماکسیمال است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید نگین معتضدی دقیقا از این ویژگی ها در استایل خود استفاده کرده است.

نگین معتضدی

نگین معتضدی

ناگین معتضدی در اکران فیلم دم قرمزها; حداکثر توهم زدی و برداشتی!

سبک ماکسیمال توجه افراد مشهور به ویژه هنرمندان موسیقی پاپ را به خود جلب کرده است. از آنجایی که استایل ماکسیمم خاص، پر زرق و برق و جسورانه توجه بسیاری را به خود جلب می کند و از آنجایی که سلبریتی ها نیز دوست دارند مورد توجه عکاسان و رسانه ها قرار بگیرند، از این نوع پوشش خاص برای شرکت در نمایش ها و رویدادها استفاده می شود. سبک روزانه شما جالب است بدانید که نگین معتضدی یکی از بازیگران زن ایرانی است که لباس های بسیار آراسته و مجللی به تن می کند. به عنوان مثال به تصاویر زیر دقت کنید، کت رنگارنگ و آراسته ست شده با کیف همین مدل نشان می دهد که این بازیگر از الگوها و شکل های اغراق آمیزی در لباس های خود استفاده می کند که این نیز از ویژگی های استایل نهایی است. .

نگین معتضدی

نگین معتضدی

این بار نگین معتضدی با لباس های چروک; سبک ترکیبی و عجیب

حتی زمانی که این بازیگر از حداکثر استایل در انتخاب لباس استفاده نمی کند، از ترکیب این استایل با سبک های دیگر استفاده می کند و در نهایت آن چیزی را که دوست دارد به تن می کند. نتیجه همان سبکی خواهد بود که در تصویر زیر قابل مشاهده است. البته جدای از استایل عجیب و ترکیبی، می توان این استایل را به دلیل لباس های چروک و اتوکشیده، شلخته و نامناسب دانست. این استایل او را تا حدودی می توان ماکزیمم و کلاسیک دانست، البته کفش، مانتو و روسری کاملا حداکثری است و فقط شلوار را می توان در دسته کلاسیک ها قرار داد.

نگین معتضدی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک نگین معتضدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.