افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

با جدیدترین مدل های لباس مجلسی آشنا شوید; یک خانم شیک برای مهمانی اینگونه لباس می پوشد

  • کد خبر : 20235
با جدیدترین مدل های لباس مجلسی آشنا شوید;  یک خانم شیک برای مهمانی اینگونه لباس می پوشد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز برای اکثر خانم ها روزهایی بوده که نمی دانند چه نوع مانتویی بپوشند، به خصوص اگر برای یک مهمانی یا شام رسمی به کافه دعوت شده باشند. این نوع قرارها یا تشریفات به اندازه عروسی رسمی نیستند و به اندازه پوشیدن کت یا پیراهن کتان […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز برای اکثر خانم ها روزهایی بوده که نمی دانند چه نوع مانتویی بپوشند، به خصوص اگر برای یک مهمانی یا شام رسمی به کافه دعوت شده باشند. این نوع قرارها یا تشریفات به اندازه عروسی رسمی نیستند و به اندازه پوشیدن کت یا پیراهن کتان معمولی نیستند. در نتیجه انتخاب یک لباس مناسب می تواند در چنین مواقعی فرشته نجاتی برای شما باشد. انتخاب یک مانتو زیبا و شیک نقش مهمی در زیبایی استایل دارد، اکثر خانم ها تمایل زیادی به پوشیدن مانتوهای رسمی دارند زیرا این نوع مانتوها رنگ و طرح های مختلفی دارند. البته فراموش نکنید که همین تنوع در مدل ها و طرح ها می تواند باعث سردرگمی و انتخاب اشتباه شما شود پس بهتر است قبل از انتخاب مانتو با انواع و ویژگی های آن آشنا شوید. زیرا یک کت به تنهایی می تواند زیبا و شیک باشد اما ظاهر و طرح آن مناسب شما و اندام شما نیست.

اگر کت خود را مشکی انتخاب کرده اید، خوب است بدانید که مهمترین ویژگی رنگ مشکی این است که به راحتی با همه چیز هماهنگ می شود، اما نکته مهم این است که استفاده نادرست از این رنگ می تواند جذابیت استایل شما را از بین ببرد. . . برای آشنایی با انواع مانتو تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مانتو رسمی مشکی؛ همیشه اولین انتخاب خانم هاست.

کت مشکی به دلیل رنگ خنثی که دارد یکی از اجناس استایل همیشگی به حساب می آید. همه خانم ها بدون شک کت مشکی دارند زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های مانتو مشکی این است که می توانید در هر مناسبتی از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که می توانید کت مشکی را با هر رنگی که بخواهید ترکیب کنید. اما دقت کنید استفاده از هر رنگی در کنار مشکی اصول خاص خودش را دارد مثلا اولین چیزی که باید به آن توجه کنید فرم بدنتان است. زیرا گاهی ممکن است برخی از رنگ ها برای شما مناسب نباشند. برای تیپ های رسمی، استایل تک رنگ مشکی نیز گزینه مناسبی به حساب می آید، البته اگر با اکسسوری های پر زرق و برق و جذاب ترکیب شود.

کت با شکوه

کت با شکوه

استایل دربار خود را با یک کت ژاکارد، لوکس مانند ملکه کامل کنید

مانتو ژاکارد یکی از انواع مانتوهایی است که خانم ها بیشتر به آن علاقه دارند، زیرا پارچه ژاکارد بسیار مقاوم است. پارچه ژاکارد ویژگی های زیادی دارد و جالب است بدانید که این نوع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود که تا حدودی باعث محبوبیت آن شده است. از زمان اولین تولید آن در سال 1808، پارچه های ژاکارد توسط پادشاهان، اشراف و طبقه بالا مورد استفاده قرار گرفته است. چون این پارچه بسیار گران بود، فقط در اختیار همراهان شاه بود. در نتیجه اگر می خواهید ظاهری مجلل و شیک داشته باشید، یک کت ژاکارد برای استایل شما معجزه می کند.

کت با شکوه

کت با شکوه

کت های کرپ را فراموش نکنید

مانتوهای بیرونی همانطور که از نامشان پیداست کت هایی هستند که به سبک مانتوهای مردانه دوخته می شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار و در دو سبک رسمی و اسپرت موجود هستند. البته مدل غالب اکثر مانتوهای کتی به صورت لباس است پس اگر برای رفتن به یک مهمانی رسمی به دنبال کتی مناسب هستید و استایل کلاسیک دارید، کت کتی برای شما معجزه می کند. . از ترکیب این مدل مانتو غافل نشوید که کت و شلوارهای مجلسی و اندام معمولا رسمی هستند. در حالی که کت و شلوارهای خارج از کشور غیر رسمی هستند.

کت با شکوه

کت با شکوه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.