افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

اگر جنگ کشتی باشد به کشتی های بیشتری حمله می کنیم/ سپاه 45 سال از انقلاب در مقابل فتنه ها محافظت کرده است.

  • کد خبر : 202259
اگر جنگ کشتی باشد به کشتی های بیشتری حمله می کنیم/ سپاه 45 سال از انقلاب در مقابل فتنه ها محافظت کرده است.

به گزارش رکنا از ستاد کل سپاه، سلامی سردار حسین در دیدار با فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه که به مناسبت « روز نگهبانی وی با تجمع در ستاد فرماندهی سپاه گفت: خدا را شکر می کنیم که این ملت پس از 45 سال از مراحل سخت و تکرار نشدنی تاریخ، فتنه های پیچیده، مرموز […]

به گزارش رکنا از ستاد کل سپاه، سلامی سردار حسین در دیدار با فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه که به مناسبت « روز نگهبانی وی با تجمع در ستاد فرماندهی سپاه گفت: خدا را شکر می کنیم که این ملت پس از 45 سال از مراحل سخت و تکرار نشدنی تاریخ، فتنه های پیچیده، مرموز و بزرگ، طوفان سهمگین رسانه ای و عملیات روانی جان سالم به در برده است. از ارعاب نظامی، از ترور و گاه قتل عام، تحریم و تهاجم فرهنگی گذشت، ملت عزیز ایران با حضور باشکوه، مقتدرانه و قطعی خود در راهپیمایی 22 بهمن اعتبار و افتخار دیگری بر افتخارات نظام افزود.

وی ادامه داد: شاید تصور جهانیان این بود که مردم در روز 22 بهمن به دلیل امواج شدید در میدان حاضر نمی شوند. این 22 بهمن تنها بزرگداشت 22 بهمن 1357 نیست، بلکه نقطه شروع جدیدی است. هر کدام یک 22 بهمن مستقل، نقطه شروعی نو، شکوهی نو و فروغی نو بر انقلاب اسلامی است که قضاوت همگان را بر پایداری و استحکام استوانه های عظیم این نظام نشان می دهد.

فرمانده کل قوا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وی افزود: حضور باشکوه مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جای بسی قدردانی است که با وجود تمرکز دشمنان بر ملت ایران، سامانه های ماهواره ای استارلینک، شبکه های خبری جهانی، رسانه ها و همه مسئولان سیاسی. همه رسانه‌ها مثل سال‌های گذشته متمرکز بر مردم بودند و هر چقدر زمان بگذرد حجم و شدت این تمرکز خارج از توان انسان است، اما به فضل الهی دیروز ملت ایران نشان داد که دشمن هر چقدر هم متمرکز باشد. است و مردم به جای ترسیدن، این توافق و اتحاد جهانی و این زنجیره به هم پیوسته خصومت را خواهند دید، مصداق آن آیه است. قرآن می شوند که ایمان و خضوعشان را زیاد نمی کند و این مایه حمد و سپاس خداوند متعال است که این همه اعتماد و صلابت و صلابت را در دل ملت ایران نهاده است و دشمن با فاصله زیاد ایجاد می کند. وحشت، مردم ما آرام تر و بیشتر در صحنه حضور دارند.

سپاه 45 سال است که از انقلاب در مقابل فتنه محافظت کرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرماندهان حاضر در این جلسه گفت: همه حاضران در این مکان پایه گذار یک شجره بسیار ریشه دار، عمیق و نیکو به نام سپاه هستند. که به برکت امام خمینی (ره) نهالی در عمق احساسات و ایمان مردم کاشته شد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری طی پیچیده ترین، شدیدترین، موذیانه ترین و مرموزترین توطئه ها راه خود را باز کرد. امروز سپاه مفتخر است که بعد از 45 سال و با این همه فتنه از این انقلاب شکوهمند پاسداری کرده و این کاروان بزرگ انقلاب در حال سفر و فتح قله های جدید است.

سرلشکر سلامی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در وصف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمودند، سپاه از مصادیق این آیه شریفه است که «مسجد از روز اول پیدایش بر تقوا بنا شده است. ” «یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند مسجدی است که از ابتدا بر اساس تقوا به وجود آمده است، این فطرت و خلقت و سازندگی عظیم آن بود و آنهایی که در بین ما نیستند، شهدا و سرداران بزرگی چون شهید. حاج قاسم سلیمانی، حاج احمد کاظمی، ابراهیم همت، شهید بروجردی و… که از سرداران افسانه ای و تکرار نشدنی تاریخ اسلام بودند، توانستند ادبیات جنگ را نه از روی کتاب که از عمق ایمان خود کشف و خلق کنند.

وی تاکید کرد: ما در جنگ متوجه شدیم که ایمان، اندیشه را گسترش می دهد، ابتکار و قدرت طراحی ایجاد می کند، ذهن ها را تقویت می کند، آنچه در جنگ طراحی شد محصول ایمان بود و شما فرماندهان عزیز واقعاً نیمرخ های قوی و استوانه های این بودید. ایمان به اینکه تو به ما آموختی که چگونه استوار بایستیم، مانند درسی که از عاشورا گرفته می شود، حتی در اقلیت، مقاومت و استقامت کنیم.

سلامی افزود: روز میلاد امام حسین(ع)، رهبر آزادگی، شکوه جهاد و شهادت را روز پاسدار می نامند، به همین دلیل امام حسین(ع) نشان داد که حتی در کوچکترین و در کوچکترین ها در سخت ترین شرایط نمی تواند به اردوگاه جهاد تبدیل شود و این درسی بود که ارتش آموخت و تا امروز به آن وفادار بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند متعال سپاه را در بحران ها رشد داد، گفت: سپاه بیرون از میدان رشد نکرد، بلکه هر بار که سپاه بر قدرت خود افزود، در جنگ، درگیری بود. و نبرد زمانی که جنگ و چالش در وهله اول به ما تحمیل شد، از توان سپاه خارج بود. مثلاً جنگ هشت ساله با عظمت و ابعاد جهانی اش که سپاه با امکانات اولیه مواجه بود اما وقتی از جنگ بیرون آمد با بحران فرق داشت و وسیعتر بود و سپاه بزرگتر و قویتر شده بود. . این بحران ها ادامه یافت، بدن رشد کرد، قدش به کمال رسید و تکامل یافت.

بله این یک جنگ کشتی است و ما با کشتی های بیشتری خواهیم جنگید

سلامی اعلام کرد دشمن از هر طرف وارد می شود، ارتش و بسیج به اذن خدا راه او را بسته اند. اگر جنگ سایبری باشد، دشمن را شکست خواهیم داد، زیرا در آن تجربه داریم. اگر جنگ کشتی باشد و به کشتی های ما حمله کنند، قطعاً به همین تعداد یا حتی بیشتر از آنها حمله خواهیم کرد. اگر جنگ به میادین خارجی سرایت کند، سپاه قدرت ایجاد قدرت در خارج را دارد. اگر دشمن مانند سال 1401 برای ما فتنه ای جهانی بیندیشد، در میان آن فتنه او را شکست خواهیم داد. اگر دشمن بخواهد فقر را تحمیل کند در میدان محرومیت ظاهر می شویم و دستش را می بندیم. این ارتشی است که شما در بحبوحه جنگ و پس از جنگ تأسیس کردید و ساختید.

وی تصریح کرد: پاسداران امروز هیچ تفاوتی با پاسداران نسل اول ندارند، به همان اندازه وفادارند، شهادت طلب هستند، شجاع، متفکر و مدبر هستند و معجزه می کنند. یعنی هر جا که این نظام با مشکلاتی مانند سیل، زلزله، بارش برف، بلایای طبیعی و مناطق مورد نیاز مواجه شود، سپاه دست به دامان مردم خواهد شد. دیدم پاسداران مثل کیسه شن مقابل سیل سوسنگرد ایستاده اند تا آب وارد خانه و زندگی مردم نشود. روز و شب کار می کردند. سرهنگ ها و ژنرال ها را در بشاگرد دیدم که در خانه های مردم فرش می شستند. این به خاطر میراث ماندگاری است که شما عزیزان برای سپاه گذاشتید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.