افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
8

لیست قیمت انواع فشار سنج بیورر – آرمین درمان

  • کد خبر : 20220
لیست قیمت انواع فشار سنج بیورر – آرمین درمان
یکی از تجهیزات پزشکی پر مصرف خانگی و بیمارستانی فشار سنج هست که انواع مختلفی داره، سایت بیورر ایران نماینده رسمی لوازم پزشکی بیورر آلمان توی ایران هست، در این مطلب قصد داریم لیست قیمت فشارسنج پزشکی بیورر Beurer و انواع دستگاه فشار سنج خون را به شما معرفی کنیم.

یکی از تجهیزات پزشکی پر مصرف خانگی و بیمارستانی فشار سنج هست که انواع مختلفی داره، سایت بیورر ایران نماینده رسمی لوازم پزشکی بیورر آلمان توی ایران هست، در این مطلب قصد داریم لیست قیمت فشارسنج پزشکی بیورر Beurer و انواع دستگاه فشار سنج خون را به شما معرفی کنیم.

لیست قیمت فشارسنج پزشکی بیورر

فشار سنج بیورر از محبوب ترین برندهای آلمان هست که توی ایران طرفدار زیادی داره. این فشار سنج در دو نوع بازویی و مچی در بازار می باشد که در مدل های مختلف در بازار عرضه می‌شود. برخی از پر استفاده ترین فشار سنج‌ها در تصویر زیر آورده شده است.

به طور کلی قیمت فشار سنج بیورر از 900 هزارتومان شروع شده و تا 3-4 ملیون تومان بسته به امکانات و مدل دستگاه متفاوت می‌باشد. برای مشاهده محصولات وارد وبسایت آرمین درمان بیورر ایران بشوید.

چرا فشار سنج بیورر آرمین درمان؟

با خرید فشار سنج Beurer از شرکت آرمین درمان میتونین از تهیه یک دستگاه با کیفیت و با دوام مطمئن شوید و سنجش سلامتی خود را در هر مکانی تضمین کنید، با تهیه فشار سنج از نماینده انحصاری برند بیورر یعنی آرمین درمان از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • دریافت 2 سال گارانتی آرمین درمان
  • دریافت 10 سال خدمات پس از فروش محصولات بیورر
  • تضمین اصالت کالا محصول کشور آلمان

لیست قیمت فشار سنج بیورر - بیورر ایران آرمین درمان

مشاهده لیست قیمت فشارسنج پزشکی (قیمت روز)

با توجه به نوسانات قیمت ارز قیمت های دستگاه فشار سنج دیجیتالی مچی و بازویی همیشه یکسان نمی باشد و پیشنهاد میکنیم برای مشاهده و تهیه و محصولات خود وارد وبسایت بیورر ایران آرمین درمان بشوید و با توجه مشخصات دستگاه محصول خود را انتخاب و طبق لیست قیمت فشار سنج کنید.

همچنین بعد از خرید اینترنتی دستگاه فشارسنج خود میتونین، از صفحه ثبت گارانتی سایت آرمین درمان آن را ثبت و برای این شرکت ارسال کنید تا از خدمات پس از فروش محصولات بهره مند شوید.

فشار سنج بیورر آرمین درمان

درباره شرکت آرمین درمان بیورر ایران

شرکت آرمین درمان تنها نمایندگی بیورر در تهران است که وبسایت آن با نام بیورر ایران می‌باشد. این شرکت با تجربه بیش از 30 ساله خود توانسته به سرتاسر ایران نمایندگی قانونی برند بیورر Beurer آلمان را ارائه بدهد، تمام محصولات بیورر که دارای برچسب و نشان آرمین درمان باشد شامل 2 سال گارانتی آرمین درمان و 10 سال خدمات پس از فرشو سایت بیورر ایران می‌شود.

علاوره بر فشار سنج ها که دو نوع مچی و بازویی را شامل می‌شود سایر تجهیزات پزشکی بیورر نیز شامل گارانتی ما می‌شود که شامل ترمومتر، نبولایزر، اکسیژن ساز، اکسیژن سنج خون(پالس اکسیمتر)، مرطوب کننده هوا و سایر محصولات پزشکی و البته زیبایی را شامل می‌شود. برای مشاهده لیست قیمت فشار سنج پزشکی بیورر و سایر محصولات کافیه داخل گوگل عبارت “آرمین درمان” رو سرچ کنین و وارد وبسایت رسمی بیورر ایران مرجع بیورر بشوید.

لیست قیمت انواع فشار سنج بیورر - آرمین درمان بیورر ایران

سایر برندهای فرعی فشار سنج دیجیتالی

همانطور که گفته شد بی شک بهترین برند فشار سنج دیجیتالی بازار برند بیورر Beurer آلمان و سایر برندها شامل امرن omron و گلامور glamor و nb1 و… می باشد که میتونین با توجه به مشخصات دستگاه ها اونارو بررسی کنین.

به طور کلی برای مقایسه فشار سنج ها به پارامترهای زیر نیازمند هستیم:

  1. منبع انرژی فشار سنج (باتری)
  2. سایز کاف دستگاه فشار سنج بازویی
  3. میزان حافظه دستگاه
  4. منبع انرژی دستگاه فشار خون
  5. قابلیت اتصال به بلوتوث
  6. قیمت دستگاه با توجه به لیست قیمت فشار سنج
  7. دارا بودن گارانتی

اهمیت خرید دستگاه فشارسنج دیجیتالی

همانطور که می دانید میلیون ها نفر در سراسر جهان از فشار خون بالا رنج می برند یا شاید تعداد نسبتا زیادی از مردم هنوز بیماری خود را تشخیص نداده باشند. افرادی که با این بیماری مواجه هستند، جدا از شروع درمان زیر نظر پزشک و استفاده از داروهای کاهنده فشار خون، باید به طور مرتب فشار خون خود را چک کنند تا از وضعیت جسمانی خود آگاه شوند. بنابراین توصیه می شود این دسته از افراد یکی از انواع دستگاه های فشار خون را داشته باشند تا در مواقع لزوم بتوانند از آن استفاده کنند. اما اغلب استفاده از فشارسنج دیجیتال به دلایل اصلی زیر بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد. این دلایل عبارتند از:

دقت اندازه گیری بالا

یکی از دلایلی که بر اهمیت خرید دستگاه فشارسنج دیجیتال تاکید می کند این است که این دستگاه فشار خون افراد را با دقت بالایی اندازه گیری می کند که این امکان را به فرد یا پزشک می دهد تا ارزیابی دقیقی از سلامت خود یا وضعیت بیمار انجام دهد.

قیمت فشار سنج بیورر | بیورر ایران آرمین درمان

 مکانیسم پیشرفته تر

افزودن گزینه‌های دیگر به اکثر فشارسنج‌های دیجیتالی، فرد را قادر می‌سازد تا نه تنها فشار خون را اندازه‌گیری کند، بلکه از وضعیت فیزیکی و عمومی بدن نیز مطلع شود. این دستگاه ها به فرد این امکان را می دهند که هنگام اندازه گیری فشار خون از نبض خود آگاه شود. در نتیجه با کمک این دستگاه و سایر آزمایشات، پزشک قادر خواهد بود بیماری آن دسته از افرادی را که آریتمی قلبی دارند، تشخیص دهد. برای مشاهده لیست قیمت فشار سنج داخل گوگل نام شرکت آرمین درمان رو سرچ کنید و وارد سایت بیورر ایران شوید.

در دسترس بودن حافظه برای ذخیره اطلاعات

یکی از مهم ترین دلایلی که نشان دهنده لزوم استفاده از فشارسنج دیجیتال در افراد مبتلا به این بیماری است، حافظه ذخیره سازی اطلاعات دستگاه است. مدت زمان ذخیره سازی اطلاعات ضبط شده در دستگاه های مختلف متفاوت است، زیرا ظرفیت حافظه دستگاه ها از این نظر متفاوت است. اما نکته مهم این است که فرد فشار خون خود را در یک بازه زمانی مشخص (مثلا یک ماه) اندازه گیری می کند، در حافظه دستگاه ثبت می شود و تجزیه و تحلیل نتایج ثبت شده می تواند جزئیات بیشتری را ارائه دهد. اطلاعات در مورد وضعیت جسمانی فرد به پزشک.

سهولت استفاده از دستگاه

از دیگر دلایلی که می توان به آن اشاره کرد سهولت استفاده از این دستگاه است; با کمک این دستگاه فرد می تواند فشار خون را اندازه گیری کرده و از آن مطلع شود. در صورت استفاده از نمونه های دیگری از دستگاه های فشار خون، باید به فرد دیگری برای اندازه گیری نبض کمک شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.