افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

تهران باید منتظر بارش برف و باران باشد

  • کد خبر : 202181
تهران باید منتظر بارش برف و باران باشد

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران در تهران از پنجشنبه تا شنبه هفته آینده (5 تا 8 بهمن) و کاهش دما از جمعه (7 بهمن) خبر داد. ایسنا در گزارشی نوشت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی و تحلیل الگوهای همدیدی، از امروز تا ظهر پنجشنبه (24 […]

به گزارش خبرآنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران در تهران از پنجشنبه تا شنبه هفته آینده (5 تا 8 بهمن) و کاهش دما از جمعه (7 بهمن) خبر داد.

ایسنا در گزارشی نوشت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش بینی و تحلیل الگوهای همدیدی، از امروز تا ظهر پنجشنبه (24 تا 26 بهمن) آسمان استان صاف تا نیمه ابری، نیمه ابری پیش بینی می شود. در برخی ساعات، گاهی اوقات با باد ملایم همراه است. در این مدت با استقرار جو پایدار در مناطق صنعتی و پرتردد انتظار می رود تجمع آلاینده ها در برخی ساعات باعث کاهش کیفیت هوای محلی و گرد و غبار شود.

از بعدازظهر پنجشنبه تا شنبه (26 تا 28 بهمن) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی، ابر، وزش باد، باران، گاهی رگبار و رعد و برق، در ارتفاعات و مناطق تگرگ خیز برف و باران افزایش می یابد.

از بعدازظهر شنبه تا اواخر وقت وزش باد شدید و در مقاطعی در مناطق جنوبی و غربی استان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

از امروز تا چهارشنبه افزایش نسبی دما و در روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دما در استان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای 8- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (4 بهمن) صاف تا نیمه ابری و همراه با مه محلی با حداقل دمای 11 و حداکثر 19 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (6 بهمن) نیمه ابری و مه آلود خواهد بود. در صبح از بعدازظهر به بعد افزایش ابر و در پایان روز بارش های پراکنده با حداقل دمای 10 و حداکثر 17 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۲۳۳۲۳۶

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.