افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

آشنایی با محبوب ترین مدل های گوشواره; این اکسسوری ها برای استایل شما ضروری هستند!

  • کد خبر : 20214
آشنایی با محبوب ترین مدل های گوشواره;  این اکسسوری ها برای استایل شما ضروری هستند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز فراموش نکنید که اکسسوری ها یکی از پایه های یک استایل شیک و مدرن هستند، پس اگر می خواهید در کنار استایل زیبای خود مدرن و مجلل به نظر برسید، بهتر است از اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق استفاده کنید. گوشواره یکی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز فراموش نکنید که اکسسوری ها یکی از پایه های یک استایل شیک و مدرن هستند، پس اگر می خواهید در کنار استایل زیبای خود مدرن و مجلل به نظر برسید، بهتر است از اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق استفاده کنید. گوشواره یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در بین خانم ها و دختران است. گوشواره ها را به دلیل تنوع زیاد می توانید برای موقعیت های مختلف استفاده کنید. زیبایی گوش ها به اندازه زیبایی دست های شما در استایل شما تاثیرگذار است. در نتیجه در انتخاب گوشواره و همچنین دستبند یا گردنبند برای خود دقت کنید. زمان خواب، زمان بازی، جمع های خانوادگی، مجالس و مهمانی های خاص و غیره. به طور کلی همیشه می توانید گوشواره بپوشید به شرطی که از مدل های مناسب آن موقعیت استفاده کنید. برخی از گوشواره ها کاربرد خاصی دارند و برخی کاربردهای گسترده تری دارند. بنابراین قبل از انتخاب و خرید گوشواره، بهتر است با انواع آن ها و کارایی هایی که هر مدل می تواند داشته باشد آشنا شوید، زیرا در این صورت می توانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، گوشواره های میخی محبوب ترین و رایج ترین نوع گوشواره و جواهرات هستند، اما ممکن است برای شما یا مراسمی که در آن شرکت می کنید مناسب نباشند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا انواع گوشواره های زنانه را بشناسید.

گوشواره؛ همیشه شیک و جذاب

همانطور که گفتیم گوشواره های میخی محبوب ترین و رایج ترین نوع گوشواره و جواهرات هستند. گوشواره های گل میخی با یک میخ (پین) در سوراخ ایجاد شده در لاله گوش قرار می گیرند و با یک براکت فلزی یا پلاستیکی در پشت گوش ثابت می شوند. این گوشواره ها معمولا در اندازه های کوچک هستند و به دلیل وزن کم گزینه مناسبی برای استفاده طولانی مدت به حساب می آیند. شاید کمی عجیب باشد، اما گوشواره های میخی برای هر استایلی مناسب هستند، مثلا گوشواره های میخی برای هر نوع لباسی از شلوار جین و مجلسی گرفته تا لباس شب و مهمانی های رسمی مناسب و قابل پوشیدن هستند.

گوشواره

گوشواره

گوشواره آویزان؛ مورد علاقه همه نسل ها.

این گوشواره مانند گوشواره قطره ای زیر لاله گوش آویزان است، اما از نظر طراحی پیچیده تر است. گوشواره آویزان را می توان گفت نوعی گوشواره است که بین گوشواره لوستری و گوشواره آویزان قرار می گیرد. البته گوشواره آویزان بلندتر از نوع قطره ای آن است، بنابراین بیشتر حرکت می کند و می تواند در موها گیر کند. بنابراین گوشواره های آویزان برای استفاده روزانه و محل کار مناسب نیستند. می توانید از این گوشواره ها برای رفتن به مهمانی یا مکان های رسمی تر استفاده کنید تا گوش هایتان درد نکند.

گوشواره

گوشواره

گوشواره حلقه ای; اکسسوری های کلاسیک و شیک را بشناسید

گوشواره حلقه ای از جمله گوشواره ها و زیورآلات کلاسیک زنانه است. همانطور که از نام این گوشواره مشخص است، دایره ای شکل است. یک گوشواره حلقه ای در سوراخ گوش قرار می گیرد و دور پرده گوش پیچیده می شود. این گوشواره ها معمولا گرد هستند، اما اشکال مختلف دیگری مانند بیضی، مربع، الماس و مثلث در اندازه های مختلف وجود دارد. انگشترهای باریک و بزرگ برای جوانان و نوجوانان مناسب است و نمونه های کوچکتر برای افرادی که سبک های کلاسیک یا شیک را دوست دارند گزینه مناسبی محسوب می شود. این گوشواره ها همه کاره هستند اما مسلما بهترین گزینه برای صورت های مربع است.

گوشواره

گوشواره

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.