افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
5

دکوراسیون مجلل و خوش فکر خانه 28 متری / اینجا پنج نفر زندگی می کنند بهتر از ما

  • کد خبر : 202099
دکوراسیون مجلل و خوش فکر خانه 28 متری / اینجا پنج نفر زندگی می کنند بهتر از ما

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانه جای امن ماست و تمام عمر در آن زندگی خواهیم کرد. هر جا که هستی به خانه مان پناه ببریم و بالاخره آنجاست که بتوانیم از خستگی تمام روز خلاص شویم. اما امروزه خرید و حتی اجاره یک منطقه بزرگ دشوار شده است و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانه جای امن ماست و تمام عمر در آن زندگی خواهیم کرد. هر جا که هستی به خانه مان پناه ببریم و بالاخره آنجاست که بتوانیم از خستگی تمام روز خلاص شویم. اما امروزه خرید و حتی اجاره یک منطقه بزرگ دشوار شده است و بسیاری از خانواده ها به مناطق کوچکتر نقل مکان کرده اند. اما سوال اینجاست که چگونه می توانند زندگی کنند و چگونه می توانند همه امکانات را داشته باشند؟ آیا ممکن است یا نه! شاید به من بگو، بابا، چطور می توانی در یک خانه به هم ریخته میز بچینی و جا باز کنی؟ من باید فضای زیادی و آن کلمات را از دست داده باشم. خب باید بگوییم اشتباه می کنید چون ما بارها خانه های کردی را گشتیم و ابعاد مختلف خانه را دیدیم و دیدیم چقدر راحت می توان در اندازه ای زندگی کرد که تصورش را نمی کنید و همه چیز دارد. .

باورتان می شود که یک خانواده 5 نفره در یک خانه مجلل کمتر از 30 متر زندگی می کنند؟

به عنوان مثال این بار قرار است خانه ای 28 متری را ببینیم که گنجایش یک خانواده 5 نفره را دارد. با این حال، تمام امکانات لازم برای یک زندگی آرام را دارد و هر آنچه را که بتوانید تصور کنید، دارد. شاید تصور یک خانه 28 متری برای بسیاری از ما سخت باشد، اما طراح داخلی این خانه ها با خلاقیت خود از رنگ ها برای ایجاد فضایی شاد استفاده کرده و مبلمان و تخت خواب های جذابی را برای چنین فضای کوچکی طراحی کرده است.

دکوراسیون منزل 28 متری

زمانی که معمار خانه از فضاهای عمودی نهایت استفاده را کرده است

در این خانه کوچک شما یک میز ناهارخوری ساده و کوچک و همچنین تخت های دو طبقه برای همه اعضای خانواده و همچنین کمدهای کوچکی دارید که البته پر از فضا هستند. یکی از نکات مثبت و قابل توجه طراحی این خانه این است که معمار جان سعی کرده از فضاهای عمودی عمدتاً بدون استفاده در دیوارها بهره برده و فضایی مناسب برای نگهداری وسایل اعضای مختلف خانواده ایجاد کند.

این خانه با وجود فضای کوچکی که دارد در محله ای مناسب قرار گرفته است تا برای اعضای خانواده بد نباشد و دسترسی به مترو، حمل و نقل عمومی و سایر امکانات شهری بسیار آسان باشد. در واقع برای والدین این خانه دسترسی به امکانات شهری نسبت به متراژ خانه اولویت بالایی دارد که با یک اصلاح صحیح و اساسی از جنبه منفی کوچکی خانه بسیار کاسته است.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.