به گزارش رکنا، اولین حادثه صبح روز دوشنبه رخ داد. زن باردار برای به دنیا آوردن پسرش در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و با وجود اینکه پسرش سالم به دنیا آمد، زن جوان به طور ناگهانی فوت کرد و خانواده اش جا ماندند. تجهیزات پزشکی آنها از ادامه رسیدگی به این پرونده با دستور بازپرس جنایی تهران شکایت کردند.

دومین حادثه مرگبار یکشنبه شب رخ داد. رهگذری هنگام عبور از خیابانی در پایتخت جسد بی جان مردی میانسال را مشاهده کرد. مقتول حدود 53 سال سن داشت و چند ساعتی بود که فوت کرده بود. علت مرگ وی نامشخص بود و به دلیل مشکوک بودن حادثه، جسد مرد میانسال برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی اعزام شد.

سومین حادثه مرگ دلخراش پسربچه 2 و نیم ساله بود. این جوان توسط خانواده اش برای انجام ختنه به یکی از درمانگاه های تهران منتقل شد. او پس از عمل جراحی مرخص شد اما روز بعد دچار خونریزی شد و خانواده او را به مطب دکتر بردند. دکتر دارو تجویز کرد و پسر بچه را نزد پدر و مادرش به خانه بردند اما چند ساعت بعد قلبش از کار افتاد و جان باخت و حالا تحقیقات درباره علت مرگش آغاز شده است.

اما حادثه چهارم مرگ مرد جوانی بود که به شل معروف بود. این مرد چون نمی توانست خوب راه برود در بین کارتن خواب ها و دوستانشان به مهدی شل معروف بود. او در سرسبزی اطراف فرحزاد آلونکی ساخت و در آنجا زندگی کرد و کارش جمع آوری و فروش ضایعات بود که جسد بی جانش در سبزه پیدا شد و گمان می رود که آدم کشی رسیده