افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

ابراز نگرانی دادستان لاهه از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 201776
ابراز نگرانی دادستان لاهه از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان کل دیوان کیفری بین المللی از احتمال حمله زمینی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد. رافا وی ابراز نگرانی عمیق کرد و گفت که ناقضان قوانین بین المللی را بازخواست خواهیم کرد. خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که “کریم خان” دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی روز دوشنبه در بیانیه ای که […]

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان کل دیوان کیفری بین المللی از احتمال حمله زمینی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد. رافا وی ابراز نگرانی عمیق کرد و گفت که ناقضان قوانین بین المللی را بازخواست خواهیم کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که “کریم خان” دادستان کل دادگاه کیفری بین المللی روز دوشنبه در بیانیه ای که در شبکه اجتماعی بخشی از نیروها منتشر شد، نوشت. اسرائیلی که در رافا صبح

این مقام دادگاه جنایات جنگی هشدار داد: دفتر من به طور فعال ارتکاب هر جنایتی را بررسی می کند. کسانی که قوانین را زیر پا بگذارند پاسخگو خواهند بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد که عملیات زمینی در رافا طی دو هفته آینده آغاز خواهد شد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه بزرگ نمایی های خود خواستار انهدام گردان های نظامی جنبش حماس شد. رافا قبل از ماه رمضان بود.

دیوان بین بین المللی در 11 و 12 ژانویه، قوه قضاییه دو جلسه استماع عمومی را در لاهه به عنوان بخشی از شروع شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم برگزار کرد. اسرائيل او متهم به ارتکاب جنایت نسل کشی علیه ساکنان نوار غزه بود.

دیوان بین المللی دادگستری، رژیم اسرائيل وی حمله وحشیانه به مردم غزه برای اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل کشی فلسطینیان و بهبود وضعیت انسانی در نوار غزه را محکوم کرد اما این تصمیم شامل توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نمی شود.

تعداد شهدا از آغاز تجاوز به غزه از 7 اکتبر (15 مهر) تاکنون به 28 هزار و 340 نفر و تعداد مجروحان به 67 هزار و 984 نفر رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.