افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

دستیابی سپاه به توانایی شلیک موشک های بالستیک دوربرد از کشتی های جنگی

  • کد خبر : 201756
دستیابی سپاه به توانایی شلیک موشک های بالستیک دوربرد از کشتی های جنگی

آفتاب نیوز: سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گوی تلویزیونی با برنامه سپاه پاسداران شبکه اول سیما گفت: ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشمرگه ملت بزرگ هستیم. ما و ایران مصمم هستیم با تمام قوا از امنیت ملی، منافع ملی و دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.» از […]

آفتاب نیوز:

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گوی تلویزیونی با برنامه سپاه پاسداران شبکه اول سیما گفت: ما به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشمرگه ملت بزرگ هستیم. ما و ایران مصمم هستیم با تمام قوا از امنیت ملی، منافع ملی و دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.» از اسلام دفاع کنیم و با تمام توان با همه تهدیدات و خطرات مقابله کنیم و از شکل گیری معادلات جدید در سطح کشور، ملی جلوگیری کنیم. امنیت.

وی افزود: قطعا در برابر هر توطئه و اقدامی واکنش های مناسب و شدید نشان خواهیم داد و اقتدار، قدرت و اراده ما آماده شکست هر ائتلاف قدرت های بزرگ است.

سرلشکر سلامی با اشاره به قدرت نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: قدرت دفاعی و هجومی دریایی ما با ورود تعداد زیادی پهپاد، موشک های کروز و حتی موشک های بالستیک با قابلیت هدف قرار دادن ناوهای جنگی در دریا بسیار پیچیده و پیچیده است. موضوع در هم تنیده مجموعه ای از قابلیت های به روز، پیشرفته و مدرن را نشان می دهد.

وی ادامه داد: چند دستاورد جدید در نیروی دریایی سپاه داشتیم. اولین موضوع، کار مشترک نیروی هوایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران بود که با شلیک موشک بالستیک دوربرد از ناو جنگی با موفقیت انجام شد و این دستاورد جدید؛ دامنه نفوذ و قدرت دریایی ما را به هر میزان دلخواه افزایش داده است.

فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به دیگر توانمندی های نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: کشتی های اقیانوسی ما در هر نقطه از اقیانوس ها می توانند ظاهر شوند و طبیعتاً وقتی بتوانیم از آنها موشک شلیک کنیم، هیچ قدرتی جای امنی ندارد. که می خواهد در ما ناامنی ایجاد کند. وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.