افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

من به داوران نمره 70 از 100 می دهم.

  • کد خبر : 201726
من به داوران نمره 70 از 100 می دهم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس شورای اسلامی گفت: وضعیت ما نسبت به گذشته و مسیری که بعد از آن طی کردیم، دنیا را متحیر کرده است. به هر حال ما از نظر آنچه شایسته مردم ما و مطابق با اهداف انقلاب است راه درازی در پیش داریم که باید با تلاش فراوان طی […]

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس شورای اسلامی گفت: وضعیت ما نسبت به گذشته و مسیری که بعد از آن طی کردیم، دنیا را متحیر کرده است. به هر حال ما از نظر آنچه شایسته مردم ما و مطابق با اهداف انقلاب است راه درازی در پیش داریم که باید با تلاش فراوان طی شود.

آفتاب نیوز:

نایب رئیس مجلس گفت: وضعیت ما نسبت به گذشته و مسیری که بعد از آن طی کردیم، دنیا را شگفت زده کرده است. به هر حال ما از نظر آنچه شایسته مردم ما و مطابق با اهداف انقلاب است راه درازی در پیش داریم که باید با تلاش فراوان طی شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اولین کار این است که راه تعیین شده توسط امام را ادامه دهیم و پشت مقام معظم رهبری بایستیم. رهبری و دوم مسئله معیشت مردم است که امروز مهمترین مشکل مردم ما معیشت و اقتصاد است و در ادامه این مجلس باید خط کار مجلس آینده این باشد که حل مشکلات اقتصادی مردم

نایب رئیس شورای اسلامی آنچه که امام در اوایل انقلاب در ذهن داشتند تا کنون چقدر محقق شده است؟ وی گفت: وضعیت ما نسبت به آنچه قبلا بودیم و راهی که پس از آن طی کردیم، جهان را به حیرت واداشته است. به هر حال ما از نظر آنچه شایسته مردم ما و مطابق با اهداف انقلاب است راه درازی در پیش داریم که باید با تلاش فراوان طی شود.

زالونوری در پاسخ به این سوال که بعد از 45 سال چه نمره ای به مردم و مسئولان می دهد، گفت: به نظر من از 100 به مردم 100 و به مسئولان 70 از 100 نمره می دهم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.