افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

نبیل بهویی: با پرسپولیس قرارداد دارم/ در صورت عدم رضایت مربی قراردادم فسخ می شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 201696
نبیل بهویی: با پرسپولیس قرارداد دارم/ در صورت عدم رضایت مربی قراردادم فسخ می شود – پرسپولیس نیوز

نبیل باهویی در مصاحبه ای صریح به سوالات و ابهامات پیرامون قراردادش پاسخ می دهد. نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس، این روزها با وجود اینکه نامش به عنوان بازیکن جامانده در فضای مجازی مطرح شده بود، با قرمزها تمرین می کند تا برای نیم فصل دوم آماده شود. این بازیکن بعد از مدت ها سکوت […]

نبیل باهویی در مصاحبه ای صریح به سوالات و ابهامات پیرامون قراردادش پاسخ می دهد.

نبیل باهویی، مهاجم سوئدی پرسپولیس، این روزها با وجود اینکه نامش به عنوان بازیکن جامانده در فضای مجازی مطرح شده بود، با قرمزها تمرین می کند تا برای نیم فصل دوم آماده شود. این بازیکن بعد از مدت ها سکوت خود را شکست و درباره موضوعات مختلف صحبت کرد و مشکلاتی را فاش کرد.

مصاحبه با این مهاجم سوئدی را در ادامه می خوانید:

*نبیل ابتدا سوال اصلی را مطرح می کنیم. حتما در فضای مجازی شنیده اید که چندین صفحه شما را زائد اعلام می کنند. آیا تو چیزی در این باره می دانی؟
(می خندد) چه کسی این را اعلام کرده است؟ من خودم را خیلی وقف فضای مجازی نمی کنم، یعنی از ابتدای حضورم در تیم به توصیه امیر که برایم مثل یک برادر است ترجیح دادم زیاد به فضای مجازی توجه نکنم و روی پیشرفت تمرکز کنم. شرایط خودم .

*اما مطمئنم در این مورد چیزی شنیده اید.
من بازیکن پرسپولیس هستم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و برای نیم فصل دوم آماده می شویم.

* در روزهای اخیر وجود بند در قرارداد او خبرساز شد. برخی می گفتند به هر دلیلی باشگاه به دروغ مدعی شده که در قراردادشان بندی وجود دارد و در صورت عدم رضایت مربی، قراردادشان فسخ می شود!
(با خنده) من سوال شما را متوجه نشدم. چرا باشگاه باید دروغ بگوید؟ من نمی فهمم چرا؟

* ظاهرا دلیل این صحبت ها فشار روی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است.
من اطلاعی در این مورد ندارم و اطلاعی ندارم. اما مطمئن باشید من حقیقت را می گویم. مدیرعامل در تمام مواردی که به من مربوط می شد حرفه ای عمل کرد.

*پس خودت جواب بده. آیا چنین بندی در قرارداد شما وجود دارد؟
بله وجود دارد. صادقانه می گویم. البته اگر اینطور هم نبود، اگر بعد از نیم فصل نمی توانستم نظر مربی را جلب کنم، خودم را رها می کردم. این حق هر مربی است که بازیکنی در لیست خود داشته باشد که با سلیقه او مطابقت داشته باشد.

* با این وجود در پرسپولیس می مانی؟
به عنوان یک بازیکن نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. من با پرسپولیس قرارداد دارم و تمرینات خود را با سرمربی جدید ادامه می دهیم تا برای نیم فصل دوم و شادی و قهرمانی پرسپولیس در پایان فصل آماده شویم.

*یک بحث دیگر در مورد مبلغ قرارداد او مطرح شد. می گفتند قرارداد فصل قبل زیر 100 هزار دلار بود اما امسال چند بار با پرسپولیس قرارداد بستید؟
(می خندد) یعنی من تیم بزرگ سوئدی AAK را به خاطر صد هزار دلار در کشورم ترک کردم؟ واقعا جالب است. هرکسی که این کلمات را ذکر کرده باشد می تواند با یک جستجوی ساده در مرورگر رزومه من را ببیند و هرکسی که فوتبال بلد باشد قیمت یک بازیکن با آن رزومه را می فهمد.

* قراردادت چقدر بود؟
موضوع مبلغ قرارداد کاملا شخصی است اما حالا که می خواهید بدانید به شما می گویم. او با قطر 300 هزار دلار به مدت 4 ماه قرارداد بسته بود.

* ما می توانیم آن را ببینیم؟
(می خندد) اشکالی ندارد، به شما نشان خواهم داد.

* حضورت در پرسپولیس را چطور می بینی؟
ابتدا به شما بگویم که من سال ها در بهترین تیم های کشورم بازی کردم و به تیم ملی راه پیدا کردم و در کنار زلاتان و دیگر بازیکنان بزرگ سوئدی برای تیم ملی بازی کردم. من در بوندسلیگا و در هامبورگ بودم، در الاهلی عربستان بازی کردم و اکنون در بهترین تیم ایران و پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می کنم. در ابتدای مراجعه متاسفانه به کرونا مبتلا شدم و چند روزی قرنطینه بودم و بدنم به شدت ضعیف شده بود. بعدها که به پرسپولیس پیوستم تمرینات شدید قرآنی انجام شد، درگیر تمرینات سنگین بدنسازی بودم و به دلیل آنالیز بیش از حد بدنم با مصدومیت جزئی مواجه شدم. کم کم توانستم با تیم کنار بیایم. بار دوم که مصدوم شدم در بازی با نساجی در ترکیب اصلی بودم و در تدارکات قبل از بازی مصدوم شدم اما رفته رفته شرایطم بهتر شد. از طرفی من اولین بازیکن سوئدی بودم که به ایران آمدم و خانواده ام خیلی استرس داشتند، اما شرایط آنطور که در خارج از ایران می گفتند نبود. مردم ایران خیلی خونگرم بودند اما به هر حال حضور در تیم جدید تنش ها و شرایط خاص خودش را داشت.

* از عملکردت در تیم راضی بودی؟
با این تفاسیری که گفتم گلی زدم که کاملا سالم بودم اما داور آن را مردود اعلام کرد. بعد یک پنالتی به من دادند که گلیسیانی زد و یک پنالتی که داور در دربی نگرفت و یک گل هم زدم که متاسفانه آن بازی را نبردیم. در همین حین من هم به تیرک برخورد کردم. شاید اگر تمام این صحنه ها را خودم تمام می کردم، پنج ساله بودم و به جای سوال اول از من می پرسیدی که آیا قصد تمدید قرارداد با پرسپولیس را داری یا نه؟

* در تیم های قبلی نشان دادی که از روی نقطه پنالتی خوب گلزنی می کنی؟
من یک پنالتی گرفتم اما دوست خوبم جورجی آن را تبدیل به گل کرد. اگر دوباره این اتفاق بیفتد، هر بازیکنی که مربی صلاح بداند، تحریم می شود.

* از این موضوعات بگذریم. اردو در امارات چگونه بود؟
واقعا اردوی خوبی بود و همه امکانات در اختیار ما بود. در این مدت تمرینات خوبی انجام دادیم و برای نیم فصل دوم کاملا آماده شدیم.

* تغییرات در فهرست پرسپولیس را چطور می بینید؟
به عنوان بازیکن نمی توانم نظر بدهم و برای یحیی گل محمدی آرزوی موفقیت دارم. عثمار نیز شرایط تیم نخبه را کاملاً می داند و نه تنها من، بلکه همه بازیکنان را می شناسد. مطمئن باشید برای قهرمانی می جنگیم.

* بازیکنانی که به این تیم پیوستند را چطور می بینی؟
همه افراد خوب هستند، رزومه و کیفیت خوبی دارند که قطعا به تیم ما کمک می کند.

*درباره زندگی در ایران صحبت می کند.
همانطور که گفتم اولین بازیکن سوئدی ایران بودم. دیدی که در اروپا از زندگی و شرایط ایران دارند با واقعیت بسیار متفاوت است. اینجا نه جنگ دیدم و نه برخورد بد. تنها چیزی که دیدم مهمان نوازی و مهربانی و دوستی مردم ایران بود و مطمئن باشید سالیان سال از مردم مهربان و خونگرم ایران خواهم گفت.

* رقابت برای قهرمانی را چگونه می بینید؟
مطمئنا پرسپولیس همیشه مدعی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.