افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

Phoenix و Phoenix NEV در زادگاه خود درخشیدند

  • کد خبر : 201645
Phoenix و Phoenix NEV در زادگاه خود درخشیدند

به گزارش بازار، بلافاصله پس از نمایشگاه تهران، برند فونیکس و فونیکس NEV بلافاصله در نمایشگاه کرمان حاضر شدند و مجموعه کاملی از خودروهای بنزینی و پلاگین هیبریدی را در زادگاه این دو برند لوکس این صنعت به نمایش گذاشتند. از شلوغ ترین غرفه های این نمایشگاه بودند. تب و تاب نمایشگاه تهران هنوز فروکش […]

به گزارش بازار، بلافاصله پس از نمایشگاه تهران، برند فونیکس و فونیکس NEV بلافاصله در نمایشگاه کرمان حاضر شدند و مجموعه کاملی از خودروهای بنزینی و پلاگین هیبریدی را در زادگاه این دو برند لوکس این صنعت به نمایش گذاشتند. از شلوغ ترین غرفه های این نمایشگاه بودند.

تب و تاب نمایشگاه تهران هنوز فروکش نکرده است که خودروسازان و برندها، کارشناسان، رسانه ها و نمایندگان صنعت خودرو به سرعت در کرمان گرد هم آمدند و دستاوردهای صنعت خودروی کشور در بخش تولید و واردات را برای رسیدن به اهداف خود به نمایش گذاشتند. در زمان بیشترین فعالیت بازار در سیگا در آستانه عید نوروز.

برندهای Phoenix و Phoenix NEV که در ماه‌های اخیر جزو فعال‌ترین مجموعه‌های بزرگ خودرویی در حضور و نمایش خودروهای سدان و کراس اوور در کشور بوده و حدود دو سال است که پذیرای علاقه‌مندان در اصفهان، تبریز، اهواز، تهران و کرمان بوده‌اند. ماه، آنها در زادگاه خود متفاوت هستند همه وقایع گذشته ظاهر شد.

خودروهای بنزینی و پلاگین هیبریدی این دو برند 48 ساعت پس از حضور در نمایشگاه تهران به سرعت در غرفه Phoenix and Phoenix NEV حضور یافتند و یکی از پربازدیدترین قسمت های این رویداد بود.

سدان محبوب فونیکس توسط بازدیدکنندگان احاطه شده است

در قسمت خودروهای بنزینی یا درون سوز، شاهد گردهمایی خودروهای لوکس و بهترین سدان ها و کراس اوورها در غرفه فونیکس بودیم، اما در میان خودروهای چشم نواز این برند، آریزو 6 GT به عنوان خودروی لوکس و محبوب فونیکس درخشید. سدان چه در کرمان و چه در تهران. این سدان اسپرت با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه (خیس) به چرخ های جلو منتقل می کند که یکی از سریع ترین های بازار جهان خواهد بود. مشتریان انتظار دارند عرضه این سدان برای بازار لوکس است.

در دوردست، سریع‌ترین کراس اوور بازار، FX، که از زمان عرضه‌اش به دلیل طراحی نوآورانه‌اش، جوانان بسیاری را مجذوب خود کرده است، یک خودروی معمولی است که برای تعمق طراحی داخلی و خارجی آینده‌نگر و لمس فن‌آوری صف می‌کشد. در FX دیده شد و بازدیدکنندگان از فرصت استفاده کردند.

دو چرخ متحرک در غرفه فونیکس

بهترین خودروی دو چرخ مونتاژ شده در ایران، تیگو 8 پرو مکس IE که تا کنون توانایی های ویژه خود را در تست درایوها توسط مشتریان و کارشناسان به نمایش گذاشته است، جذاب ترین خودرو برای دوستداران خودروهای دو دیفرانسیل در این نمایشگاه بود. پایه فونیکس با موتور 2 لیتری TGDI و امکانات ایمنی مانند سیستم هوشمند پیشگیری از تصادف و دوربین ثبت رویدادها، عایق صوتی پنجره ها و سانروف، فرمان گرم کن و صندلی های عقب، این خودرو برای هر فردی یا خانواده ایده آل است.

تیگو 7 پرو مکس همچنان مانند نسخه های اولیه یکی از محبوب ترین خودروهای خانوادگی بود، اما در مقایسه با گذشته، این خودرو با استفاده از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و گیربکس 7 سرعته WDCT به بلوغ و شکوفایی رسیده است. قلب خودرو و نصب 12 دستیار رانندگی (ADAS)، دوربین ثبت رویداد و مانیتور 24.6 اینچی دو تکه بود.

ققنوس بارش برف با پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو

Phoenix NEV برای ورود به دنیای خودروهای انرژی نو با نمایش خودروی پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو در غرفه خود اولین گام ها برای پرش به دنیای پاک را برداشته و در تولید خودروهای هیبریدی پلاگین در ایران پیشگام است. . .

این خودرو با استفاده از موتور بنزینی و برقی مصرف سوخت را در حالت ترکیبی به حد ایده آل تقریبی 1.5 لیتر در 100 کیلومتر کاهش می دهد و در نتیجه ادغام این دو موتور

همچنین راندمان سوخت بسیار بالا، قدرت بیشتر، هزینه های نگهداری کمتر و استهلاک کمتر را ارائه می دهد.

تمامی این ویژگی ها که در بازار خودرو کشورمان کمتر دیده می شود، بازدیدکنندگان با تعجب و اشتیاق فراوان این خودرو را بررسی می کردند.

فینیکس در استانی که محصولات خود را عرضه می کند، با دست پر وارد نمایشگاه خودرو کرمان شد و به شعار و تعهد خود مبنی بر عرضه خودروهای لوکس همگام با محصولات جهانی عمل کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.