افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
9

سبک تاریک و گوتیک متین در نمایش Sekam Habes مورد ستایش قرار گرفت. کت چرم و چکمه های نظامی چه می گوید!

  • کد خبر : 20149
سبک تاریک و گوتیک متین در نمایش Sekam Habes مورد ستایش قرار گرفت.  کت چرم و چکمه های نظامی چه می گوید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی است. او بازیگری را با حضور در کلاس‌های بازیگری امین تارخ آغاز کرد و تاکنون در آثار زیادی مانند سکم‌ها، ترمینال غرب، زرد، نرگس مست، خانه اوته و کارشناسی ارشد، سر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی است. او بازیگری را با حضور در کلاس‌های بازیگری امین تارخ آغاز کرد و تاکنون در آثار زیادی مانند سکم‌ها، ترمینال غرب، زرد، نرگس مست، خانه اوته و کارشناسی ارشد، سر دلبران، میکائیل، لیسانس‌ها حضور داشته است. او در 1 و 2 حضور داشته است. متین ستوده از آن دست بازیگرانی است که به همان اندازه که در بازیگری استعداد دارد در عرصه مد نیز استعداد دارد. او جسورانه و با اعتماد به نفس لباس می پوشد و مانند یک استایلیست یا طراح استایل ها را می شناسد، جالب است بدانید که متین ستوده بیشتر اوقات لباس های تیره یا گوتیک می پوشد، اما اینطور نیست. او استایل های دیگری نمی پوشد، اما در برخی مواقع استایل های دیگر یا ترکیب آنها را با یکدیگر می پوشد.

جالب است بدانید که سبک گوتیک به قرن هجدهم باز می گردد. از جمله ویژگی های سبک گوتیک می توان به رنگ های تیره، رازآلود و آرایش غلیظ تیره اشاره کرد. ویژگی شخصیتی افرادی که سبک گوتیک دارند این است که در جامعه ای که کاملاً یکنواخت شده است تمایل دارند از بقیه متمایز شوند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از تیپ های جدید متین ستوده آشنا شوید.

متین مورد ستایش قرار می گیرد

استایل تاریک و مرموز متین ستوده در اکران فیلم سکم حبس

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، متین ستوده به سبک تیره یا حتی گوتیک لباس می پوشد، این بازیگر تا حدودی در انتخاب لباس نترس و جسور است و از شانس گرفتن لذت می برد. همانطور که در تصاویر زیر مشخص است او برای شرکت در اکران سه کام حبیس پیراهن مشکی چینی و کت چرم به تن دارد. البته چکمه‌های چرمی یا کیفش در شکل‌گیری استایل اسرارآمیز او تأثیرگذار نبوده است. فراموش نکنید که چرم یکی دیگر از گزینه های محبوب در سبک گوتیک است که می تواند به عنوان ژاکت، شلوار، چکمه یا دامن استفاده شود.

متین مورد ستایش قرار می گیرد

متین مورد ستایش قرار می گیرد

متین ستوده با بارونی سبز در سی و هفتمین جشنواره فجر

همانطور که از تصاویر زیر مشخص است، این بار خانم بازیگر سبک گوتیک را با المان کلاسیک و رنگارنگ ترکیب کرده است و از نتیجه می توان گفت که این ترکیب از سبک ها بسیار زیبا و جذاب است. در سبک های گوتیک چکمه های چرمی نقش بسیار مهمی دارند و می توان گفت به نوعی مکمل این سبک زیبا می باشد. البته فراموش نکنید که ظاهر کلی سبک گوتیک تیره است و اقلام و پارچه های به کار رفته در این سبک شامل مخمل، توری، چرم، کرست و دستکش های بسیار محکم می باشد. تا حدودی می توان آن را استایل خیابانی یا کژوال نامید. .

متین مورد ستایش قرار می گیرد

متین مورد ستایش قرار می گیرد

متین توده با لباس گوتیک با کمربند ورنی در اکران هزارت

رنگ مشکی از دیرباز اولویت اصلی مد گوتیک به حساب می‌آمد، در نتیجه می‌توان گفت که متین ستوده به اولویت اصلی این سبک احترام زیادی می‌گذارد و همین امر باعث شده است که او به عنوان یک استایلیست در زمینه انتخاب موفق باشد. لباس ها. البته قابل درک است که شما نمی خواهید همیشه مشکی بپوشید. در نتیجه می‌توانید قرمز، خاکستری، سفید، بنفش، آبی یا صورتی را برای کمی تنوع به ظاهر خود اضافه کنید. در این صورت شما لباس مشکی نمی پوشید و از استایل گوتیک و مرموز خود دور نیستید.

متین مورد ستایش قرار می گیرد

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک متین ستوده قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.