افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
4

شجره طیبه سپاه هر روز قوی تر و منسجم تر می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 201207
شجره طیبه سپاه هر روز قوی تر و منسجم تر می شود – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

دشمنان استقلال و اقتدار نظام اغلب با ترفند و نشر اکاذیب سعی در تحریف چهره دارند. آنها ارتش داشته اند اما من این را می دانم شجره نامه طیبه و ولادت انقلاب با توکل به خداوند متعال و همدلی و اتحاد ارتش و ارتش به عنوان یک یگان واحد روز به روز قویتر و منسجمتر […]

دشمنان استقلال و اقتدار نظام اغلب با ترفند و نشر اکاذیب سعی در تحریف چهره دارند. آنها ارتش داشته اند اما من این را می دانم شجره نامه طیبه و ولادت انقلاب با توکل به خداوند متعال و همدلی و اتحاد ارتش و ارتش به عنوان یک یگان واحد روز به روز قویتر و منسجمتر شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده است کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام های جداگانه ای برای سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ارسال کردند ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص)، پاسدار سرلشکر حسین سلام فرمانده سرلشکر و فرماندهان سپاه پاسداران، دبیر شورای عالی امنیت ملی و یک عدد از مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوم شعبان روز پاسدار تبریک می گویم گفتن

پیام متنی تبریک می گویم سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

روز پاسدار مصادف با ولادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در سوم شعبان است. اکثر، تزئین شده است و با قاطعیت به بیان مفاهیم عمیق زندگی نامه حسینی درباره سپاه می پردازد.

تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با روز پاسدار. یک یادآوری خدمات نادر آن مؤسسه مردمی که در روزهای سخت حفظ انقلاب از چشمه جوشان و روح مطهر عارف امام خمینی رضی الله عنه سیراب می شد، در پرتو رهنمودهای نورانی ظهور کرد. حضرت امام خامنه ای عزیز و با نگین باطن تقوا و بصیرت در عرصه های مهم و حساس ملی و بین المللی از رویارویی با دشمنان و ضد استکبار او در سایه تلاش و تربیت شهدای با روحیه انقلابی و شهادت طلبی برای خدمات بی شمار به مردم افتخارات بسیاری آفرید.

بدن واقعیتی است که از متن و بطن انقلاب شکل گرفته و نمادی از آن است تولیوم واتباری یک نهاد انقلابی که با انقلاب به وجود آمد با انقلاب رشد کرد و همیشه با انقلاب و انقلابی خواهد ماند.

دشمنان استقلال و اقتدار نظام اغلب با ترفند و نشر اکاذیب سعی در تحریف چهره دارند. آنها ارتش داشته اند اما من این را می دانم شجره نامه طیبه و تولد انقلاب با توکل به خداوند متعال و همدلی و اتحاد ارتش و ارتش به عنوان یک یگان واحد روز به روز قوی تر و منسجمتر شده است و با این ترکیب هیچ چیز مقدس او قدرت مقابله با این کشور و مردمش را نخواهد داشت.

با تبریک می گویم این روز و عید بر فرماندهان و رفقا و برادران عزیزمان سپاه پاسداران در سایه موفقیت روزافزون نهادهای قدرتمند و مردمی راه نورانی سرور آزادگان سیدالشهدا در برابر صلح و رهبری رهبر از خداوند متعال، فرمانده فرزانه و بصیر انقلاب اسلامی سؤالی دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
ژنرال سید برده الرحیم موسوی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.