افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

توسعه بسته های سرمایه گذاری در سنندج – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 201165
توسعه بسته های سرمایه گذاری در سنندج – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

انور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سنندج بسته های سرمایه گذاری که ارزش آن معادل ۶ میلیارد تومان است تهیه شده است. وی گفت: مجتمع خدماتی تجاری میدان قبا، مرکز مطالعات شهرداری سنندج، ساختمان تجاری روبروی سوپر گلس، مجتمع مسکونی سکان دو واحدی مجتمع مسکونی. سکان یک واحد مجتمع مسکونی بلوار تزام […]

انور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سنندج بسته های سرمایه گذاری که ارزش آن معادل ۶ میلیارد تومان است تهیه شده است.

وی گفت: مجتمع خدماتی تجاری میدان قبا، مرکز مطالعات شهرداری سنندج، ساختمان تجاری روبروی سوپر گلس، مجتمع مسکونی سکان دو واحدی مجتمع مسکونی. سکان یک واحد مجتمع مسکونی بلوار تزام یکی از این پکیج ها می باشد.

شهردار سنندج یادآور شد: دارالقرآن روستای سلامت مقابل روی سال مرکزبازار ابزار / تاناکورا موزه و گالری موسیقی در بلوار تزام مجتمع آب درمانی و ماساژ درمانی مجتمع خدمات تجاری 1100 متری میدان قبا پارک پیرچناربدرخشید نوزرپارک نیشتمان، پارک معلم، پارک عدالت، پارک قشلاق گرزه، پارک سرنگسد وحدت، پارک آشتی، تله کابین، پارک کوچ که اجرا کناز دیگر پروژه های سرمایه گذاری تعریف شده در سنندج می توان به پل عابر پیاده و بازیافت زباله اشاره کرد.

یادآور شد: با اتمام پروژه های نیمه تمام در سال گذشته پروژه های جدید با توجه نیازهای شهر در بخش‌های مختلف با تمرکز بر حل مشکلات ترافیکی، سرمایه‌گذاری، ورزش، فضای سبز، مناسب‌سازی و تحقق شهرداری الکترونیک کلید خورده و پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای نهضت آسفالت در کنار اجرا و راه اندازی پروژه های عمرانی با محوریت امدادرسانی به ترافیک یکی از اتفاقات خوبی بود که زمینه ساز رضایتمندی مردم شد، گفت: بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت و … بهسازی با استفاده از 130 هزار تن ویترین آسفالت نشان دهنده حسن خدمات دولت به مردم بوده و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار سنندج همچنین کلیه حقوق، مرخصی و پاداش کارکنان و کارگران را پرداخت کرد. سرور شهرداری در پایان اسفند ماه اعلام کرد و افزود: علاوه بر این به روز رسانی حقوق کارکنان، اجرای افزایش 57 درصدی حقوق کارگران اعلام شده از سوی وزارت کار در دو مرحله از دیگر اقداماتی بود که در شهرداری سنندج انجام شد که رضایت بسیار خوبی را در بین کارکنان این مجموعه ایجاد کرده است. موسسه، نهاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.