افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
8

رافت: خدا به آل کثیر کمک کرد / ما یک مهاجم خارجی بزرگ برای آسیا می خواهیم

  • کد خبر : 20112

بازیکن و مربی سابق پرسپولیس درباره عملکرد آل کثیر و مهاجمان خارجی این تیم گفت: عیسی آل کثیر بازیکن پرتلاش و خوبی است که چندین سال با او بی انصافی شد اما چون خدا او را دوست داشت او را دوست داشت. دوباره به پرسپولیس برگشت. پایان رفت، مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با […]

بازیکن و مربی سابق پرسپولیس درباره عملکرد آل کثیر و مهاجمان خارجی این تیم گفت: عیسی آل کثیر بازیکن پرتلاش و خوبی است که چندین سال با او بی انصافی شد اما چون خدا او را دوست داشت او را دوست داشت. دوباره به پرسپولیس برگشت.

پایان رفت، مهاجم پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با ایسنا، درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: این قهرمانی بستگی به بازیکنان، کادر فنی، هواداران و باشگاه دارد که اگر قهرمان شوند. توسط پرسپولیس یا نه؟ البته در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست و سپاهان و استقلال هنوز شانس قهرمانی دارند.
پرسپولیس دو بازی فوق العاده سخت دارد

وی گفت: در 2 هفته اخیر شرایط به گونه ای است که بازیکنان، مربیان، هواداران و حتی باشگاه استرس و هیجان خاصی دارند. برنده دوره قهرمان خواهد شد. پرسپولیس دو بازی فوق العاده سخت دارد و دیدار با گل گهر بسیار سخت تر از دیدار با نساجی خواهد بود چرا که این تیم به دنبال امتیاز گرفتن از پرسپولیس است و قطعا تا دقیقه 90 با برنامه برابر پرسپولیس بازی می کند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در این فصل در خط دفاع عملکرد خوبی داشت و این موضوع چقدر روی هدایت پرسپولیس تاثیر می گذارد؟ وی تصریح کرد: قطعا تحت تاثیر قرار نگرفت. نوع بازی پرسپولیس در این فصل به گونه ای بود که سعی می کردند توپ کمتری به تیم حریف بدهند، حتی در یکی دو بازی هم خط دفاعی پرسپولیس تیم حریف را غافلگیر کرد و در دفاع هم استراتژی بسیار خوبی داشتند. خط .
خدا به آل کثیر کمک کرد

رافت همچنین در پاسخ به این سوال که با حضور عیسی آل کثیر به نظر شما پرسپولیس به مهاجم خارجی نیاز دارد یا خیر؟ وی گفت: عیسی آل کثیر بازیکن پرتلاش و خوبی است که چندین سال به او ظلم شد اما چون خدا او را دوست داشت و همیشه می گفت برای مادرش فوتبال بازی می کند خدا کمکش کرد تا به پرسپولیس برگردد. او دو هفته است که برای پرسپولیس گل می زند و باعث خوشحالی هواداران می شود که این بزرگترین لطف خداوند به این بازیکن است.
فصل آینده تغییرات اساسی در پرسپولیس ایجاد می شود

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس به یک مهاجم خارجی نیاز دارد، افزود: پرسپولیس در سال آینده علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشته باشد، تیم های حاضر در آسیا بازیکنان خارجی خوب و باکیفیتی دارند. . پرسپولیس به عنوان نماینده ایران باید با داشتن یک مهاجم خارجی بتواند در حمله، دفاع و هافبک عملکرد خوبی داشته باشد. البته فکر می کنم در فصل آینده تغییرات اساسی در پرسپولیس ایجاد شود.
پرسپولیس به خارجی های باکیفیت بیشتری نیاز دارد

وی در ارزیابی عملکرد دو مهاجم خارجی پرسپولیس گفت: دیاباته و پریرا عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشتند. اینکه پرسپولیس برای قهرمانی می جنگد جای خوشحالی دارد اما فکر می کنم برای فصل بعد باید از بازیکنان خارجی با کیفیت تری بهره مند شوند.

رافت در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ و حذفی آیا این تیم می تواند دبل کند؟ وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه قهرمان است و برای قهرمانی می جنگد. پرسپولیس 5 بار پیاپی قهرمان شده است و امسال توانایی قهرمانی در هر دو جام را دارد. امیدوارم این به خوبی پیش برود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.